Ach, afliliantem być!

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Wydajna sieć partnerska to dla każdego internetowego kasyna jedną z kluczowych kwestii. Kasyn w internecie są tysiące. Jak jednak sprawić, żeby gracze trafili właśnie do naszego? Gdzie i jak się skutecznie reklamować, żeby utrzymać ruch w domu gry i zapewnić odpowiednie (czyli jak najwyższe) obroty? Tę działkę e-kasyna cedują w większości na swoich partnerów, zwanych afiliantami.

Afiliant to operator internetowej strony. Strony, na którą trafiają gracze, chcący dowiedzieć się wszystkiego na interesujące go tematy. Czyli – które kasyno jest najlepsze, w którym kasynie otrzyma najwyższy bonus obarczony najmniejszymi warunkami obrotu. Gdzie znajdzie najnowsze gry i z którego kasyna szybko i sprawnie wypłaci swoje wygrane. Bo wpłacić pieniądze do każdego z kasyn jest najłatwiej, różnice zaczynają się gdy dochodzi do wypłat.

Na czym polega praca afilianta?

Przede wszystkim musi zbudować interesującą witrynę i odpowiednio ją wypromować, żeby gracze trafiali właśnie na nią. Im wyżej strona pojawi się w wyszukiwarkach, tym lepiej. Co na takiej stronie powinno się znaleźć? Kilka lat temu rekordy popularności dzierżyły internetowe fora, na których gracze (dyskretnie wspomagani przez moderatorów) wymieniali się swoimi doświadczeniami dotyczącymi gry w rożnych kasynach. Dzisiaj wydaje się, że w związku z coraz mniejszą cierpliwością użytkowników internetu, każdy chce otrzymać odpowiedź na swoje pytanie natychmiast, bez dłuższego eksplorowania internetu.

Czego więc szukają gracze?

Rankingów kasyn. Recenzji gier. I przede wszystkim – informacji o wszelkich darmowych bonusach, które kasyna oferują nowym graczom. Który afiliant jest najbardziej na bieżąco z tymi rzeczami, ten wygrywa. I pośrednio wygrywają promowane przez niego kasyna. Aha, czy napisałem już, że warto, aby taka strona miała dobry adres?

Adres witryny afilianta to połowa sukcesu. Powinien on być w miarę krótki, jednak przydałoby się, żeby zawierał w nazwie jakieś kluczowe słowo, które wpisze gracz w wyszukiwarkę szukając tego, czego szuka. A czego szuka? „Free spiny”, „darmowy bonus”, „najlepsze kasyno”, itp. itd.

Mamy więc interesujący adres internetowy, mechanizm strony działa jak należy, treści stałe (czyli wszelkiego rodzaju poradniki i teksty zahaczające o temat, które wspomagają SEO) gotowe – czas na mięso. A mięsem są informacje o kasynach. Jakie informacje? O jakich kasynach?

Jak wspomniałem, gracze szukają przede wszystkim wszelkich darmowych bonusów, więc musimy na bieżąco monitorować, co które kasyno ma w tym momencie do zaoferowania. Konieczny jest oczywiście pełny i profesjonalny opis e-kasyna, z którego gracz dowie się wszystkiego na temat oferty gier, metod płatności, trybu weryfikacji gracza i przede wszystkim – jak wypłacić swoje wygrane. Najbardziej eksponujemy oczywiście bonus. To jest to, co jako pierwsze przyciąga uwagę czytelnika. Im wyższy, tym lepszy….

Całość artykułu czytaj w Magazynie E-PLAY


Otagowano jako

3 Komentarzy

  1. Wład Odpowiedz

    gałkowy – uderz do STS.
    skoro na e-play jest pierwszy w rankingu to pewnie dobrze płaca. ale musisz mieć duży serwis jak oni

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *