Ostatnia aktualizacja: 20 września 2017
Programista gier społecznościowych Rovio Entertainment zapewnił sobie partnerstwo z angielskim klubem piłkarskim Premier League Everton. Warunki wieloletniej umowy nie zostały ujawnione, ale potwierdzono, że porozumienie będzie trwać przez okres sezonu 2017-18.
Logo koszulki „Angry Birds” firmy Rovio pojawi się na koszulkach graczy.
W 2016 roku Rovio zarejestrowało ponad 450 milionów pobrań gier Angry Birds, a także 80 milionów aktywnych użytkowników, 25 milionów osób na Facebooku i ponad trzy miliardy wyświetleń w YouTube.
„Jesteśmy podekscytowani, że Angry Birds trafiają na szczyt piłki nożnej w Anglii we współpracy z Evertonem powiedział szef Rovio, Ville Heijari. To pierwsze partnerstwo Rovio w najczęściej oglądanej lidze sportowej na świecie i logiczną kontynuację naszych globalnych partnerstw z marką Angry Birds” – powiedział szef Rovio, Ville Heijari.
Alan McTavish, szef działu reklamy w Everton, dodał: „Rovio Entertainment uznaje globalny zasięg Evertonu, który może zapewnić poprzez międzynarodowy fanbase i globalną ekspozycję Premier League.
„W zamian współpraca z marką Rovio i Angry Birds daje Evertonowi ekspozycję na kluczowych rynkach międzynarodowych dzięki szerokiemu zakresowi cyfrowych kanałów w grach i animacjach, a także szerokim wachlarzem towarów współzarządzających”.
W maju Everton ogłosił, że firma SportPesa, działająca w Afryce, jako jej nowy sponsor koszuli, a także niedawno zgodził się na współpracę z firmą Blackwell Global.
"test"
"tak to ten sam człowiek walka dalej trwa"
"Czy Kłos to stara firma PMG ?"
"pozdro dla KŁOSA z Karczewa"
"Broń gazowa 😂😂😂. W kazdym sklepie i art samoobrony można kupić bez zezwolenia. Ponadto nie wprowadzajcie w błąd czytających ponieważ nie można karać za posiadanie automatu nawet hazardowego"