Angry Birds na koszulkach Evertonu

Ciekawostki
Iwo 20/09/2017

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2017

Programista gier społecznościowych Rovio Entertainment zapewnił sobie partnerstwo z angielskim klubem piłkarskim Premier League Everton. Warunki wieloletniej umowy nie zostały ujawnione, ale potwierdzono, że porozumienie będzie trwać przez okres sezonu 2017-18.

Logo koszulki „Angry Birds” firmy Rovio pojawi się na koszulkach graczy.

W 2016 roku Rovio zarejestrowało ponad 450 milionów pobrań gier Angry Birds, a także 80 milionów aktywnych użytkowników, 25 milionów osób na Facebooku i ponad trzy miliardy wyświetleń w YouTube.

„Jesteśmy podekscytowani, że Angry Birds trafiają na szczyt piłki nożnej w Anglii we współpracy z Evertonem powiedział szef Rovio, Ville Heijari. To pierwsze partnerstwo Rovio w najczęściej oglądanej lidze sportowej na świecie i logiczną kontynuację naszych globalnych partnerstw z marką Angry Birds” – powiedział szef Rovio, Ville Heijari.

Alan McTavish, szef działu reklamy w Everton, dodał: „Rovio Entertainment uznaje globalny zasięg Evertonu, który może zapewnić poprzez międzynarodowy fanbase i globalną ekspozycję Premier League.

„W zamian współpraca z marką Rovio i Angry Birds daje Evertonowi ekspozycję na kluczowych rynkach międzynarodowych dzięki szerokiemu zakresowi cyfrowych kanałów w grach i animacjach, a także szerokim wachlarzem towarów współzarządzających”.

W maju Everton ogłosił, że firma SportPesa, działająca w Afryce, jako jej nowy sponsor koszuli, a także niedawno zgodził się na współpracę z firmą Blackwell Global.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL