Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024
Rynek rozrywki chętnie korzysta z osiągnięć najnowszych technologii. Portfolio produktów dostępnych dla operatorów kasyn jest bardzo obszerne. Tempo zmian w designie automatów jest podobne do szybkości wprowadzania modyfikacji technologicznych. Co jednak dzieje się z używanymi maszynami, które są dostępne dla klientów od blisko dekady i lata świetności mają już za sobą? Czy trafiają one na złom i są utylizowane?
Niekoniecznie. ATT S.A. to firma wykorzystująca potencjał używanych maszyn do gry. Firma odzyskuje sprzęt kupując go od firm z grupy NOVOMATIC, a następnie zajmuje się kompleksowym odnawianiem zgodnie z wymaganiami nowego klienta. Renowacja odbywa się dwutorowo – maszyna zyskuje nowy, odświeżony wygląd oraz zostaje dostosowana do wymagań prawnych rynku, na który ma trafić.
Odnowione produkty nie odbiegają wizualnie od sprzętu obecnie dostępnego i funkcjonującego w kasynach. Stosunek jakość i ceny jest na tyle atrakcyjny, że spółka nie ma problemu ze zbytem. Doświadczenia użytkowników są zbliżone do tych, które oferuje najnowszy sprzęt. ATT S.A. jest także dystrybutorem części zamiennych do automatów produkowanych przez koncern NOVOMATIC.
Dzięki rozległym kontaktom biznesowym nawiązywanym np. w trakcie targów branżowych, spółka wciąż otrzymuje nowe zlecenia. Głównymi kierunkami sprzedaży dla ATT S.A. są obecnie: Rumunia, Bułgaria, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Czarnogóra czy Litwa. Dzięki doświadczeniom pozyskanym w pracy przede wszystkim z operatorami funkcjonującymi na Bałkanach, firma jest dobrze przygotowana do rozpoczęcia współpracy praktycznie na każdym rynku.
ATT S.A. skupia zespół specjalistów zajmujących się kompleksowym odnawianiem maszyn do gier, a także ich montażem, dystrybucją oraz dostarcza pełnowartościowe produkty na różne europejskie rynki. Spółka jest przedstawicielem koncernu NOVOMATIC – europejskiego potentata na rynku gier. NOVOMATIC jest producentem i operatorem urządzeń do gier, prowadzi działalność w 45 krajach, jest eksporterem rozwiązań technologicznych do 70 krajów i zatrudnia ok. 25 tys. osób.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."