Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Better Collective coraz prężniej rozwija swoją działalność na polskim rynku. Z końcem 2017 roku, duńska firma poszerzyła swoje portfolio o serwisy popularnej Grupy Goal.pl. Jest to już ósma transakcja tego typu, którą udało się sfinalizować w minionym roku.
Przejęcie Grupy Goal.pl to istotny punkt w realizacji długoterminowej strategii firmy Better Collective, polegającej na rozszerzaniu obecności na regulowanych rynkach. Firma jest szczególnie zainteresowana zwiększeniem swojego udziału w Polsce, ze względu na rozwijającą się gospodarkę i ostatnie zmiany na rynku zakładów sportowych.
Wybór Goal.pl nie był przypadkowy. Serwisy wchodzące w skład tej grupy, okazały się atrakcyjną perspektywą, ponieważ idealnie wpisują się w kluczowe kompetencje Better Collective, dotyczące zakładów sportowych i SEO. Założona w 2002 roku Grupa Goal.pl składa się z ponad 15 domen, które dzięki angażującemu podejściu do treści sportowych, przyciągają miesięcznie ponad milion odwiedzających.
Prowadzone przez CEO, a zarazem dziennikarza sportowego, Cezarego Brzuzy serwisy grupy Goal.pl charakteryzuje wysoki poziom dziennikarstwa sportowego i duży wybór treści. Serwis goal.pl z domenami: kadra.pl, PrimeraDivision.pl i seriea.pl jest obecnie jednym z największych i najbardziej zaufanych źródeł europejskich wiadomości piłkarskich w Polsce. Kolejną znaczącą witryną w Grupie Goal.pl jest wislakrakow.com, która jest największym portalem informacyjnym dla fanów topowej drużyny piłkarskiej Wisła Kraków.
Cezary Brzuzy pozostanie na pokładzie wraz ze swoim zespołem redakcyjnym i będzie kontynuował dotychczasową pracę dziennikarską, jednocześnie rozpoczynając ścisłą współpracę z głównym biurem Better Collective w Kopenhadze.
Poprzedni właściciel Grupy Goal.pl wykonał świetną robotę w rozwoju swojej sieci, a my jesteśmy gotowi dodać nasze doświadczenie i zasoby, aby przenieść witryny na wyższy poziom. Dodatkowo, po dokonaniu siedmiu innych przejęć w Europie w 2017 roku, osobiście, jestem bardzo szczęśliwy, kończąc rok poprzez domknięcie transakcji w moim rodzinnym kraju.”
Michał Kopeć z Better Collective
Cezary Brzuzy, CEO w Grupie Goal.pl
O Better Collective
Wizją Better Collective jest wspieranie użytkowników oraz ich edukacja poprzez przejrzystość i technologię – te właśnie cechy uczyniły z firmy wiodącego na świecie twórcę platform cyfrowych dla typów, porad bukmacherskich oraz informacji o bukmacherach.
W portfolio Better Collective znajduje się ponad 2,000 serwisów i produktów. Flagowymi serwisami firmy są bettingexpert.com – zaufane miejsce z informacjami i typami bukmacherskimi oraz SmarBets.com – spersonalizowany serwis porównujący kursy bukmacherskie.
Galkowy
04/01/2018