BF z sukcesem zaprezentowało nowości na ICE

BF po raz trzeci pojawiło się na największych targach branżowych ICE w Londynie. Emocjonująco, nowocześnie, kompetentnie – trzy słowa, które świetnie podsumowują stoisko firmy.

Sądząc po dużym zainteresowaniu, jakie wzbudziły najnowsze maszyny i premierowe gry – na pewno jeszcze sporo namieszają na rynku gamingowym w tym roku. BF skorzystało z okazji, by wypromować nowe produkty, ale także by spotkać się z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Mocne strony stoiska?

Z pewnością kompleksowość oferty i kompetentni pracownicy. Uśmiechnięte hostessy nieustannie służyły pomocą – pomagały odnaleźć się w przestrzeni stoiska odwiedzającym i życzliwie odpowiadały na pytania. Zainteresowanych kierowały do sprzedawców, a tych najbardziej dociekliwych gości do programistów, analityków, czy techników. Dobra organizacja szybko przełożyła się na rezultaty. Odbiorcy nie czuli się zagubieni i skorzystali z okazji, aby bardziej się zaangażować – zadając pytania, testując produkty i wyrażając opinie o nowościach. Na stoisku odbyło się wiele obiecujących rozmów z klientami i kontrahentami. Cel targów został osiągnięty – firma BF nawiązała nowe kontakty oraz podtrzymała swój wizerunek, jako firmy profesjonalnej oraz zaangażowanej w rozwój rynku gamingowego.

Premiery – maszyny przyszłości

Empire i Prince – tak nazywają się nowości wśród maszyn klasy premium od BF, z którymi można było zapoznać się w trakcie targów. Oba automaty charakteryzują się futurystycznymi kształtami i lekkością designu, dzięki czemu wyglądają bardzo nowocześnie i spójnie z najnowszymi trendami branży hazardowej. Co oferują? Dotykowe monitory 27″ ze szkła hartowanego, dwa przyciski startowe, dodatkowy dotykowy panel kontroli i wbudowane akceptory banknotów, monet, a także czytnik kart CRT. Czyli wszystko to, co ułatwia korzystanie z automatów i sprawia, że granie staje się bardziej intuicyjne dla gracza. A odbiór bodźców na najwyższym poziomie zapewnia dodatkowe oświetlenie ledowe i wysokiej jakości dźwięk, dzięki dodatkowemu subwooferowi. W trakcie ICE zaprezentowane zostały również pozostałe automaty produkcji BF, m.in. ES Premium XL, który przyciąga wzrok, dzięki dwóm 42-calowym, zakrzywionym monitorom.

Nowości wśród gier

Bonnie & Clyde to gra, która była chyba najbardziej oczekiwaną premierą z oferty BF. Aż 20 linii wygrywających, mnożniki wygranych i darmowe spiny – a to wszystko w mocno gangsterskim klimacie. Bonnie & Clyde kusi graczy grafikami rewolwerów, szybkich samochodów i oczywiście tytułowych przestępców. Napad na bank? Aż chce się powiedzieć – nie ma sprawy! A zabawna animacja, wyświetlana po trafieniu wygrywających kombinacji, to gwarancja uśmiechu.

Drugi premierowy tytuł to Aztec Adventure 3D. Pozytywne reakcje w czasie targów wskazują, że może być poważnym rywalem dla Bonnie & Clyde, nie mówiąc o produkcjach konkurencyjnych firm. Trójwymiarowa grafika to nie tylko ciekawsza oprawa wizualna, ale również mniejsza monotonia, a więc szansa na dłuższe zatrzymanie gracza przy automacie. W Aztec Adventure nie brakuje wielu aktywnych linii wygrywających i darmowych spinów. A, jak wiadomo, są to cechy szczególnie lubiane przez graczy. BF zaprezentowało również swoje starsze produkcje, które wśród testujących szybko znalazły grono entuzjastów.

Wyróżniające się stoisko

Stoisko BF zostało świetnie zaaranżowane. Oprócz przestrzeni z automatami, mocnym punktem był również bar, w którym zawodowi barmani serwowali drinki – te zaś formą wizualną i nazwami związane były z najlepszymi produkcjami BF Games. Chwila relaksu z orzeźwiającym drinkiem Magic Hunter? A może dalsze żywiołowe dyskusje branżowe w towarzystwie drinka Aztec Adventure, którego odważny smak zaskakuje podobnie jak najnowsza gra o tym tytule?

Specjalnych atrakcji nie brakowało – atmosferę przygody zapewnili profesjonalni aktorzy, którzy wcielili się w rolę gangsterów z gry Bonnie & Clyde. Ich stylizacje wpisywały się w odświeżony wizerunek przestępców w grze BF, co zagwarantowało łatwą wizualną identyfikację firmy podczas targów. Ale przede wszystkim – zapewniło odwiedzającym wiele rozrywki i zabawy. Bo kto odmówiłby sobie zdjęcia z tymi łotrzykami, czy frajdy z obserwacji ich gagów?

Inne produkty

Chociaż główna działalność BF skupia się na grach – oferta firmy jest dużo szersza. Dotyczy też m.in. zakładów bukmacherskich. BF oferuje nie tylko platformę sportsbettingową dostosowaną do różnych urządzeń, ale też dedykowane im terminale, które są prostym i intuicyjnym sposobem na samodzielne stawianie zakładów przez graczy. Innym ciekawym produktem BF jest produkt płatniczy, dostosowany do potrzeb branży rozrywkowej. Łączy w sobie możliwości portfela elektronicznego oraz bramki płatniczej i zapewnia łatwe oraz w pełni bezpieczne transakcje. Podczas ICE odbyła się premiera dedykowanej aplikacji produktu, która umożliwia m.in. łatwe przewalutowania i przelewy na numer telefonu. Produkt płatniczy świetnie uzupełnia pozostałe produkty firmy.

Dobry start na nowy rok

BF dobrze wykorzystało możliwości, jakie dają targi o takiej skali i zasięgu jak ICE London 2019. Nowości zostały świetnie wypromowane, firma przypomniała również o swoich topowych produktach. Przez trzy dni trwania targów nie brakowało chętnych, by posłuchać o ofercie czy przetestować automaty. Firma zdradziła również, że udało jej się nawiązać obiecujące kontakty, a świetnie przyjęte premiery Bonnie & Clyde oraz Aztec Adventure 3D to dopiero początek. W 2019 roku nie będzie brakowało kolejnych elektryzujących premier gier oraz nowości wśród usług z pozostałego obszaru działalności BF.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *