Bonnie & Clyde – udana premiera na ICE 2019

Gry hazardowe
Iwo 15/02/2019

Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2019

Wśród firm gamingowych o polskich korzeniach, które zaprezentowały swoją ofertę na ICE, nie zabrakło BF . Liczni odwiedzający, stale obecni na stoisku wystawcy, okazali duże zainteresowanie premierami gier slotowych.

Nie brakowało chętnych, by przetestować najnowsze maszyny BF czy odpocząć nad pomysłowymi drinkami, które nawiązywały do gier firmy. BF zaprezentowało swoje najnowsze maszyny klasy premium – Empire i Prince. Wyróżnia je subtelny design i przyciągająca oko stylistyka, zgodna z najnowszymi trendami branży hazardowej.

Automaty posiadają dotykowe monitory 27″ ze szkła hartowanego, po dwa przyciski startowe dla wygody gracza, a oprócz przycisków standardowych – dotykowy panel kontroli. Doznania grających pogłębiał wysokiej jakości dźwięk, dzięki dodatkowemu subwooferowi oraz specjalne oświetlenie ledowe. Nowe automaty wzbudzały dużą ciekawość wśród odwiedzających stoisko – były jednym z chętniej komentowanych produktów firmy. BF udowodniło, że nowoczesna technologia maszyn Empire i Prince współgra z zaawansowanymi tytułami produkowanych gier, dzięki czemu rozrywka na długo pozbawiona jest monotonii.

Sukcesem okazały się również najnowsze gamingowe propozycje – przyciągająca trójwymiarową grafiką Aztec Adventure 3D oraz pełna gangsterskich motywów gra Bonnie & Clyde. Jej tytułowi przestępcy byli tegorocznym motywem przewodnim BF – na czas targów wcielili się w nich artyści, z którymi zwiedzający chętnie robili sobie zdjęcia.

Aktorzy przebrani za Bonnie i Clyde’a okazali się strzałem w dziesiątkę – świetnie oddali klimat oferowanej rozrywki.

Gry slotowe to nie jedyny obszar działalności BF . Firma zaprezentowała również ciekawą ofertę platformy bukmacherskiej – oprogramowanie dostosowane do różnego typu urządzeń, zakłady na sporty wirtualne i atrakcyjną opcję Cash-Out, która umożliwia graczom wypłatę jeszcze w trakcie zdarzenia.

Na stoisku promowany był również autorski produkt płatniczy BF, łączący funkcjonalność e-portfela z bramką płatniczą. Nie było miejsca na pytania bez odpowiedzi. O komfort odwiedzających zadbali świetnie przygotowani pracownicy. Pomocą służyły uśmiechnięte hostessy oraz wykwalifikowani sprzedawcy, zawsze chętni do rozmowy o produktach firmy. A zwiedzanie stoiska umiliły drinki i rozdawane gadżety.

Targi ICE okazały się dla BF mocnym wejściem w nowy rok. Po dużym zainteresowaniu stoiskiem, można przypuszczać, że firma jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy nieszablonowymi pomysłami czy śmiałymi działaniami na rynku gamingowym.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL