Ostatnia aktualizacja: 20 września 2018
Impreza będzie obchodzona 25 września w Budapeszcie i zgromadzi przemysł gier w Europie Środkowej i Wschodniej. Pozostało już tylko sześć dni, zanim trzecia edycja Konferencji Gamingowej Europy Środkowej i Wschodniej (CEEGC) oraz Nagrody (Nagrody CEEG) otworzy jej drzwi dla branży, aby skorzystać z tej wyjątkowej okazji w regionie CEE do uczenia się o branży hazardu i tworzenia sieci.
CEEGC to konferencja, która kształtuje branżę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wpływając na trendy na rynkach wschodzących.
Rafał Nowak – dyrektor ds. Sprzedaży iGaming w Mobiyo tak powiedział o ubiegłorocznym wydarzeniu:
Kostandina – Nina Zafirovska – CEO w BtoBet pochwaliła również zeszłoroczną imprezę:
Wydarzenie 2018 odbędzie się 25 września w The Ritz-Carlton Budapest, a organizatorzy dodadzą 10 miejsc na to wydarzenie, ze względu na duże zainteresowanie ze strony przedstawicieli branży.
W programie wydarzenia znajdą się interesujące dyskusje panelowe, które skupią się zarówno na operatorach jak i usługodawcach, a wśród zarejestrowanych delegatów znajdą się przedstawiciele: NetEnt, Play’n Go, SBTech, BetConstruct, BtoBet, Altenar, Iforium, Superbet, Amusenet , Curacao eGaming, Data Bet, All-in Translations, GLI Europe, Greentube, HiPay, Mobiyo, Orange Pay, gry kieszonkowe Soft, Podium North, RISQ, rozwiązania sportowe, Endorphina, HazardCompliance, Fortunaweb, Tom Horn Gaming, Global Legal Group, Payvision, Bethereum, Trustly, Digitain, ARQ Risk and Compliance, Bitpay, Acapture, BetterBetting, Bird & Bird, Danish Online Gambling Association, EGT Interactive, Harris Hagan, Rombet, Playtech, Scout Gaming Group, Tonucci i Partnerzy, EOGL, UltraPlay, Partnerzy WH , NNDKP, Sorainen, MuchBetter, Gaming 5.0 i wiele więcej.
Impreza obejmuje 6 pouczających dyskusji panelowych, które koncentrują się na rynkach wschodzących, takich jak Białoruś, Słowacja, Polska, Rumunia, Bułgaria, Czechy i specjalny IMGL MasterClass na temat aktualnego stanu rynku w USA.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."