Czego oczekiwać po Customer Service?

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Agenci obsługi klienta powinni kierować się empatią, postawić się w sytuacji klienta. Rzetelny agent sprawdzi system dwa razy, zanim udzieli informacji klientowi, pokieruje go podając odpowiedni link na stronę, zapewni, że wszystko jest w porządku.

A jeśli pojawi się problem techniczny, zbierze wszystkie dane potrzebne do zidentyfikowania problemu i pozostanie z nami w kontakcie.

Jak rozpoznać dobrą obsługę klienta?

Może nie każdy wie o tym, jak wymagająca bywa praca agenta działu obsługi klienta. Musisz zawsze trzymać emocje na boku, być rzetelny, ale przede wszystkim EMPATYCZNY. Szczególnie w kasynie internetowym agenci starają się zawsze pomóc, aby każdy klient wyszedł usatysfakcjonowany. Kiedy dochodzi do kontaktu zainicjowanego przez klienta oznacza to, że potrzebuje w jakiś sposób pomocy. W dużej mierze to od obsługi klienta zależy, czy taki klient zostanie w kasynie, czy zdecyduje się na dalsze poszukiwania wymarzonego kasyna.

Solidny support to podstawa.

Każdy z nas w momencie zwątpienia, czy to ze sprzętem komputerowym, czy rozważając zaciągnięcie kredytu – każdy chciałby zostać obsłużony profesjonalnie, aby chcieć wrócić. Mieć poczucie, że dokonało się właściwego wyboru placówki/salonu/sklepu etc. Przecież każdy z nas lubi swoje dobre wybory. Przede wszystkim klient musi zostać wysłuchany, poinformowany o treści odpowiednich punktów regulaminu, wszelkie wątpliwości na tym etapie powinny być już rozwiane. Jeśli jednak nie są, należy poświęcić więcej pracy nad tym zagadnieniem. Każdy z nas chciałby, aby ktoś wyjaśnił nam problem, aż go w pełni zrozumiemy. W rozrywce jaką jest hazard ważny jest aspekt czasu. Nie bez powodu znamy powiedzenie „czas to pieniądz”.

Dlaczego profesjonalna obsługa klienta jest istotna?

W ten sposób możemy utrzymać klienta w momentach, kiedy ma jakieś wątpliwości, czy po prostu jest niezadowolony. Dopóki agent jest empatyczny, cierpliwy i rzetelnie udziela odpowiedzi wskazując odpowiednie punkty regulaminu, tak długo klient będzie miał do firmy zaufanie. Często to nie marketing, a obsługa klienta „decyduje”, czy też pomaga podjąć decyzję, czy zostać przy tej marce, czy szukać szczęścia dalej.

Budowanie relacji nie tylko należy do PR-owców, ale także do obsługi klienta. To ona powinna szczególnie skupić się na okazywanej kulturze osobistej. Zasada jest prosta – do porządnego wsparcia się wraca, co wskazuje na zaufanie. A właśnie na tym zaufaniu wielu markom najbardziej zależy. (…)

Całość artykułu dostępna TUTAJ


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *