Czego oczekiwać po Customer Service?

Agenci obsługi klienta powinni kierować się empatią, postawić się w sytuacji klienta. Rzetelny agent sprawdzi system dwa razy, zanim udzieli informacji klientowi, pokieruje go podając odpowiedni link na stronę, zapewni, że wszystko jest w porządku.

A jeśli pojawi się problem techniczny, zbierze wszystkie dane potrzebne do zidentyfikowania problemu i pozostanie z nami w kontakcie.

Jak rozpoznać dobrą obsługę klienta?

Może nie każdy wie o tym, jak wymagająca bywa praca agenta działu obsługi klienta. Musisz zawsze trzymać emocje na boku, być rzetelny, ale przede wszystkim EMPATYCZNY. Szczególnie w kasynie internetowym agenci starają się zawsze pomóc, aby każdy klient wyszedł usatysfakcjonowany. Kiedy dochodzi do kontaktu zainicjowanego przez klienta oznacza to, że potrzebuje w jakiś sposób pomocy. W dużej mierze to od obsługi klienta zależy, czy taki klient zostanie w kasynie, czy zdecyduje się na dalsze poszukiwania wymarzonego kasyna.

Solidny support to podstawa.

Każdy z nas w momencie zwątpienia, czy to ze sprzętem komputerowym, czy rozważając zaciągnięcie kredytu – każdy chciałby zostać obsłużony profesjonalnie, aby chcieć wrócić. Mieć poczucie, że dokonało się właściwego wyboru placówki/salonu/sklepu etc. Przecież każdy z nas lubi swoje dobre wybory. Przede wszystkim klient musi zostać wysłuchany, poinformowany o treści odpowiednich punktów regulaminu, wszelkie wątpliwości na tym etapie powinny być już rozwiane. Jeśli jednak nie są, należy poświęcić więcej pracy nad tym zagadnieniem. Każdy z nas chciałby, aby ktoś wyjaśnił nam problem, aż go w pełni zrozumiemy. W rozrywce jaką jest hazard ważny jest aspekt czasu. Nie bez powodu znamy powiedzenie „czas to pieniądz”.

Dlaczego profesjonalna obsługa klienta jest istotna?

W ten sposób możemy utrzymać klienta w momentach, kiedy ma jakieś wątpliwości, czy po prostu jest niezadowolony. Dopóki agent jest empatyczny, cierpliwy i rzetelnie udziela odpowiedzi wskazując odpowiednie punkty regulaminu, tak długo klient będzie miał do firmy zaufanie. Często to nie marketing, a obsługa klienta „decyduje”, czy też pomaga podjąć decyzję, czy zostać przy tej marce, czy szukać szczęścia dalej.

Budowanie relacji nie tylko należy do PR-owców, ale także do obsługi klienta. To ona powinna szczególnie skupić się na okazywanej kulturze osobistej. Zasada jest prosta – do porządnego wsparcia się wraca, co wskazuje na zaufanie. A właśnie na tym zaufaniu wielu markom najbardziej zależy. (…)

Całość artykułu dostępna TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *