Ostatnia aktualizacja: 21 marca 2017
Piękne mieszkanie w centrum miasta albo domek nad jeziorem. Najnowsza wersja ulubionego modelu samochodu lub zabytkowy, do renowacji. Podróże dookoła świata, jacht… Pomysłów i marzeń, które pojawiają się w kontekście Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, jest nieskończenie wiele.
Łączy je to, że zawsze wywołują uśmiech.
[numblock num=”” style=”3″]W Totalizatorze Sportowym staramy się właśnie o to, by emocje kojarzone z grą były pozytywne. Działania prowadzące do tego celu to jeden z elementów strategii CSR realizowanej przez firmę – mówi Aida Bella, dyrektor biura prasowego.[/numblock]Przede wszystkim bezpieczeństwo
By sprostać temu zadaniu, Totalizator Sportowy powołał do życia program Bezpiecznej Rozrywki. Jego założenia są oparte na międzynarodowych standardach i zaleceniach, opracowanych przez branżowe organizacje zrzeszające firmy loteryjne.
[numblock num=”” style=”3″]CSR ma różne interpretacje, dla niektórych jest to listek figowy, działania promocyjne. My podeszliśmy do tego zagadnienia bardziej poważnie. Dla nas CSR to prowadzenie działań w taki sposób, że osiągamy cele biznesowe przy poszanowaniu i zrozumieniu otoczenia, w którym funkcjonujemy. Program Bezpiecznej Rozrywki jest zaś dla nas o tyle ważny, że wyjątkowo mocno wiąże się z naszym biznesem. Nasze działania prowadzimy w sposób przemyślany i odpowiedzialny, mając na uwadze przede wszystkim dobro klientów. Skupiamy się na tym, co jest clou naszej działalności, na czym stoi i opiera się nasza firma, czyli działamy na rzecz naszych klientów i dbamy o nich. Jako profesjonalna firma koncentrujemy się też na procesach wewnętrznych, wdrażamy rozwiązania typu polityka antymobbingowa, prowadzimy działania wspierające różnorodność, poprzez różne programy umożliwiamy pracownikom rozwój – mówi Aida Bella.[/numblock]Program Bezpiecznej Rozrywki jest realizowany na wielu płaszczyznach. Ochrona grających jest brana pod uwagę właściwie na każdym etapie wprowadzania danego produktu czy udoskonalania już istniejącego. Np. osoby odpowiedzialne za projektowanie gier starają się przewidzieć wpływ na grających, zidentyfikować potencjalne zagrożenia, korzystają m.in. z algorytmu, który sprawdza ryzyko uzależnienia. To codzienne operacyjne działania, które mają na celu właśnie dbanie o to, by grający byli bezpieczni.
Jak podkreśla przedstawicielka firmy, na Totalizatorze Sportowym spoczywa szczególna odpowiedzialność za kształtowanie bezpiecznych wzorców korzystania z gier liczbowych i loterii pieniężnych, czyli odpowiedzialność za oferowane produkty. Dlatego firma dba, by w reklamach czy na plakatach nie występowały osoby niepełnoletnie, w punktach sprzedaży LOTTO w widocznym miejscu było oznaczenie, że gry dostępne są wyłącznie dla odbiorców powyżej 18. roku życia.
[numblock num=”” style=”3″]Nawet jeżeli wchodzimy w działania partnerskie, sponsorskie, ciągle staramy się zwracać na to uwagę – mówi Aida Bella. – Jesteśmy obecni w życiu Polaków, jesteśmy rozpoznawalni, często jako marka pojawiamy się na różnych wydarzeniach. Cały czas jednak podkreślamy, że nasze gry są przeznaczone dla osób pełnoletnich. Odpowiedzialne informowanie to bardzo istotna zasada, nieodłącznie związana z podejściem biznesowym – dodaje.[/numblock]Program jest również realizowany na etapie procesu sprzedaży.
[numblock num=”” style=”3″]Mamy własną sieć sprzedaży, współpracujemy również z mniejszymi punktami, a także z partnerami sieciowymi. Wszystkich sprzedawców szkolimy, chcąc, by osoby, które mają do czynienia z naszymi klientami i produktami, miały odpowiednią wiedzę i informacje związane z bezpieczną rozrywką. Zawsze mogą też odesłać klienta na naszą stronę czy stronę Fundacji, na której są wszystkie najważniejsze informacje – mówi Aida Bella.[/numblock]Całość czytaj w: Rzeczpospolita
Mikołaj
08/04/2020
Fans of Grandfather
22/03/2017