Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO

Branżowy marketing Loterie
Bartosz 23/07/2018

Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022

Ekstraklasa SA zawarła porozumienie z Totalizatorem Sportowym, na mocy której ten nadal będzie sponsorem tytularnym najważniejszych piłkarskich rozgrywek w naszym kraju.

Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020-21 i w tym czasie zmagania o mistrzostwo Polski będą się toczyć pod szyldem Lotto Ekstraklasy.

To jednak nie wszystko, oprócz przedłużenia współpracy ze wspomnianym Totalizatorem Sportowym, Ekstraklasa SA związała się na trzy najbliższe sezony z PKO Bankiem Polski. Największy polski bank będzie głównym i oficjalnym partnerem Ekstraklasy.

„Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego. Największy bank w Polsce będzie nowym partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. W dalszym ciągu sponsorem tytularnym Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 zostaje marka LOTTO” – czytamy w oświadczeniu.

Dzięki przemyślanemu pakietowi świadczeń, pozwalających na bardzo dużą ekspozycję marek dwóch partnerów w ramach rozgrywek Ekstraklasy, pozyskaliśmy do współpracy potężne polskie firmy, które zdecydowały się z nami związać na trzy najbliższe sezony. W rezultacie będziemy realizować jeden z największych projektów sponsorskich w naszym kraju. Przy tak dużej wartości świadczeń naszym wspólnym celem będzie wykorzystanie wszelkich możliwości, by zapewnić jak najwięcej korzyści zarówno dla sponsorów, jak i kibiców – powiedział Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA.

Zadowolenia z przedłużenia współpracy nie ukrywał również Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy będzie z kibicami Ekstraklasy już 5. sezon z rzędu. Przez pierwsze dwa lata byliśmy obecni z marką Keno, a już trzeci sezon funkcjonujemy jako Partner Tytularny z marką LOTTO. Nowy kontrakt to nowe możliwości, które obejmą także wsparcie najmłodszych piłkarskich talentów. Tego typu działania służą nie tylko rozwojowi polskiej piłki nożnej, ale wpisują się również w ustalenia i wnioski płynące z majowych obrad Okrągłego Stołu, zorganizowanych z inicjatywy Premiera Mateusza Morawieckiego. Przechodzimy więc od słów do czynów. Kontynuując wspieranie najwyższego stopnia rozgrywek w Polsce, podejmujemy także bliższą współpracę z kibicami piłkarskimi, którym cały czas konsekwentnie przypominamy, że kupując produkty LOTTO, automatycznie wspierają polski sport, przekazując na ten cel każdego roku setki milionów złotych. Dzięki nim wygrywają nie tylko pasjonaci futbolu, ale całe społeczeństwo. Kolejny rok współpracy z Ekstraklasą ma dla nas nie tylko wymiar biznesowy, ale także symboliczny, bowiem rośnie w siłę zarówno najważniejsza polska liga, jak i Totalizator Sportowy, który właśnie wchodzi w nowe obszary rynku – podkreślił Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL