Gambling Commission publikuje nowe standardy procesów rozpatrywania skarg

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Organ regulacyjny ds. Gier hazardowych ogłosił w poniedziałek nowe standardy dotyczące sposobu rozpatrywania skarg przez dostawców alternatywnych metod rozstrzygania sporów (ADR) w branży gier hazardowych.

Nowe standardy, które zaczną obowiązywać od 31 października, określają, w jaki sposób należy rozpatrywać skargi konsumentów i jasno określają oczekiwania Gambling Commission w stosunku do dostawców i operatorów.

Rodzaje skarg konsumenckich oczekiwane od dostawców i operatorów:

  • Zasady dotyczące rekompensaty ponoszonych strat.
  • Standardy jakości decyzji, w szczególności koncentrujące się na sposobie, w jaki dostawcy patrzą na dowody i wykorzystują je.
  • (OA) sześć zasad dobrego zarządzania, które oczekujemy od usługodawców, niezależnie od tego, czy są oni członkami OA.
  • Konflikty interesów pomiędzy dostawcami.
  • Informacje jakie dostawcy usług dla klientów udzielają swoim konsumentom.
  • Sposób w jaki dostawcy informacji i danych dzielą się z nami i innymi.

Ian Angus, dyrektor programowy ds. Ochrony i upełnomocnienia konsumentów, powiedział:

„Opublikowane dziś standardy mają na celu uproszczenie istniejących procesów składania skarg i zapewnienie, że skargi konsumentów są rozpatrywane w sposób uczciwy, terminowy, przejrzysty i skuteczny. Ulepszone standardy pomogą również w budowaniu zaufania konsumentów do branży hazardowej. Standardy wejdą w życie z dniem 31 października, wraz z kolejnymi zmianami zapewniającymi silniejszą ochronę konsumentom i zapewniającymi ich sprawiedliwe traktowanie. „

Po 31 października Komisja rozpocznie ocenę ADR w odniesieniu do nowych standardów.

Źródło: yogonet.com


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *