Ostatnia aktualizacja: 19 marca 2018
Greentube, oddział NOVOMATIC Interactive, ogłosił dzisiaj rozpoczęcie projektu z Seminole Gaming i Hard Rock International, w ramach którego Greentube Pro, prywatna społeczna platforma marketingu kasyn Greentube, będzie zasilać swoimi grami kasyna społecznościowe Seminole Gaming i Hard Rock w Ameryce Północnej.
Ta umowa dotyczy wielu możliwości technologicznych i zapewnia dopasowane rozwiązania obejmujące marketing, płatności, CMS i wiele innych.
Projekt na dużą skalę obejmuje nieruchomości Seminole i Hard Rock Casino w USA i na całym świecie. Platforma społecznościowa każdej nieruchomości będzie zasilana dostosowaną strukturą opracowaną specjalnie dla kasyn Seminole i Hard Rock. Te ramy zostaną zbudowane zgodnie z charakterystycznymi strategiami biznesowymi i wymaganiami firmy Seminole Gaming i Hard Rock Interactive.
Będąc własnością Seminole Tribe of Florida, Hard Rock International jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie marek w 75 krajach, w tym w 180 kawiarniach, 24 hotelach i 11 kasynach na całym świecie. Seminole Gaming prowadzi sześć kasyn na Florydzie dla Seminole Tribe of Florida.
Seminole Gaming i Hard Rock International obserwowały dłuższy czas i wybrały Greentube, aby stworzyć zlokalizowane rozwiązanie dla każdego kasyna, rozszerzające markę i możliwości marketingowe każdej nieruchomości. Platforma Greentube Pro zapewnia prawdziwą markę, która odzwierciedla wygląd każdej nieruchomości. Gracze, którzy odwiedzą witrynę, natychmiast rozpoznają wirtualną wersję kluczowych lokalizacji obiektu, od głównego kasyna po różne atrakcje związane z lokalizacją. Ponadto platforma pozwoli na marketing w grze za pośrednictwem wielu kanałów z wygody dowolnego urządzenia.
Naszym celem jest dostarczenie jedynych w swoim rodzaju intrygujących doświadczeń i wierzymy, że to partnerstwo pozwoli nam połączyć doświadczenia online i offline oferowane przez marki Hard Rock i Seminole Casino.
Te umowy z Seminole Gaming i Hard Rock wprowadziły Greentube Pro na wyższy poziom, spełniając wymagania bardzo konkurencyjnego rynku amerykańskiego. Te nowe funkcje wzmacniają i utrzymują naszą pozycję lidera na rynku.
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."