Greentube podpisał umowę z Hard Rock i Seminole Casinos

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Greentube, oddział NOVOMATIC Interactive, ogłosił dzisiaj rozpoczęcie projektu z Seminole Gaming i Hard Rock International, w ramach którego Greentube Pro, prywatna społeczna platforma marketingu kasyn Greentube, będzie zasilać swoimi grami kasyna społecznościowe Seminole Gaming i Hard Rock w Ameryce Północnej.

Ta umowa dotyczy wielu możliwości technologicznych i zapewnia dopasowane rozwiązania obejmujące marketing, płatności, CMS i wiele innych.

Projekt na dużą skalę obejmuje nieruchomości Seminole i Hard Rock Casino w USA i na całym świecie. Platforma społecznościowa każdej nieruchomości będzie zasilana dostosowaną strukturą opracowaną specjalnie dla kasyn Seminole i Hard Rock. Te ramy zostaną zbudowane zgodnie z charakterystycznymi strategiami biznesowymi i wymaganiami firmy Seminole Gaming i Hard Rock Interactive.

Będąc własnością Seminole Tribe of Florida, Hard Rock International jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie marek w 75 krajach, w tym w 180 kawiarniach, 24 hotelach i 11 kasynach na całym świecie. Seminole Gaming prowadzi sześć kasyn na Florydzie dla Seminole Tribe of Florida.

„Te umowy są zwieńczeniem ciężkiej pracy i zaangażowania w spełnianie rygorystycznych wymagań biznesowych Seminole Gaming i Hard Rock”, powiedział Gabriel Cianchetto, prezes ds. Rozwoju rynku w Greentube North America. „Nawiązaliśmy współpracę z Seminole Gaming i Hard Rock International ze względu na ich zaangażowanie w zapewnianiu jedynych w swoim rodzaju doświadczeń dla każdej z ich nieruchomości. Będziemy pracować nad tym projektem do końca 2018 r. „

Seminole Gaming i Hard Rock International obserwowały dłuższy czas i wybrały Greentube, aby stworzyć zlokalizowane rozwiązanie dla każdego kasyna, rozszerzające markę i możliwości marketingowe każdej nieruchomości. Platforma Greentube Pro zapewnia prawdziwą markę, która odzwierciedla wygląd każdej nieruchomości. Gracze, którzy odwiedzą witrynę, natychmiast rozpoznają wirtualną wersję kluczowych lokalizacji obiektu, od głównego kasyna po różne atrakcje związane z lokalizacją. Ponadto platforma pozwoli na marketing w grze za pośrednictwem wielu kanałów z wygody dowolnego urządzenia.

„Ciągłe zaangażowanie klientów jest ważne dla operatorów kasyn, którzy mogą zmaksymalizować możliwości marketingowe w ramach gier społecznościowych” – powiedział Kresimir Spajic, starszy wiceprezes ds. Gier online w Hard Rock International i Seminole Gaming.

Naszym celem jest dostarczenie jedynych w swoim rodzaju intrygujących doświadczeń i wierzymy, że to partnerstwo pozwoli nam połączyć doświadczenia online i offline oferowane przez marki Hard Rock i Seminole Casino.

„Greentube nieustannie ewoluuje, aby sprostać potrzebom wymagającego przemysłu kasynowego” – powiedział Thomas Graf, dyrektor generalny Greentube.

Te umowy z Seminole Gaming i Hard Rock wprowadziły Greentube Pro na wyższy poziom, spełniając wymagania bardzo konkurencyjnego rynku amerykańskiego. Te nowe funkcje wzmacniają i utrzymują naszą pozycję lidera na rynku.


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *