Greentube powrócił na SIGMA jako sponsor

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Czwarta edycja SiGMA przeniosła swoją siedzibę do Malta Fairs & Conventions Centre i stanowi idealną platformę dla świata gier online do zrozumienia najnowszych trendów w branży z perspektywami na 2018 rok.

Jarek Górny, SiGMA COO, powiedział:

„Po tym, jak Greentube sponsorował SiGMA w zeszłym roku po raz pierwszy, nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni, że tak renomowana marka trafiła w tym roku, oferując o wiele więcej ekscytujących sponsorów. Wydaje się, że SiGMA znajduje swoje miejsce w kalendarzu gier iGaming, a zaangażowanie Greentube jest odzwierciedleniem tego trendu. Kochaj markę. Uwielbiam zespół za to. „

Gernot Baumgartner, szef działu marketingu i sprzedaży Greentube dodał:

„Pokaz oferuje niezliczone możliwości nawiązania kontaktów z naszymi partnerami, ale także umożliwia wymianę nowych pomysłów z profesjonalistami z branży. Cieszymy się, że jesteśmy dużą częścią jednego z najszybciej rozwijających się programów do gier na świecie.”

 


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *