Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Każdego roku Greentubersów czekają na dwie duże imprezy: imprezę świąteczną i Dzień Firmowy. Zabawne, rozrywkowe i relaksujące wydarzenia są tymi zdarzeniami, których nikt nie chce przegapić.
Tegoroczny Dzień Firmowy, obchodzony 8 czerwca w Country & Sports Club Vienna, był szczególnie wyjątkowy ze względu na 20-lecie firmy Greentube. Aby oznaczyć ten etap, wydarzenie różniło się od poprzednich lat podzieleniem dnia na część związaną z biznesem i część aktywności.
Wszystko zaczęło się od dużego śniadania i spojrzenia na podróż firmy w ciągu ostatnich 20 lat. Pracownicy mieli wtedy możliwość wyboru z różnych warsztatów tematycznych: Casino Challenge, Kurs na Slot Crash, Zakłady sportowe, Nutrition lub Fitness w biurze. Po warsztatach odbyły się dwa genialne przemówienia wygłoszone przez Annę Karin Vesterberg (kierownik ds. Rozwoju produktu płatnego – Spotify) i Ali Malohji (założyciel i szef interpretatorów – Watchado) na tematy dotyczące innowacji i potencjalnego rozwoju w erze cyfrowej.
Po południu Greentube aktywnie uczestniczył w wielu rozrywkach, w tym w piłce nożnej, siatkówce plażowej, tenisie, Giant Walk, boccia i crossfit. Pracownicy mieli swobodę wyboru tego, co im się podoba, i mieli okazję spróbować kilku zajęć w ciągu popołudnia. Leniuchowanie przy basenie, ochłodzenie się w wodzie i dopingowanie kolegów były również opcjami. Pyszne jedzenie i napoje były dostępne przez cały dzień, począwszy od obiadu, a skończywszy na kolacji w formie bufetu.
Po raz kolejny Dzień Firmowy był doskonałą okazją do poznania kolegów i koleżanek, z którymi zwykle nie spotyka się na co dzień. Zabawa i relaks we wspólnym gronie był murowany na te kilka godzin. Około 330 pracowników z całej Grupy Greentube wzięło udział w tym wydarzeniu i sprawiło, że był to dzień do zapamiętania na długi czas.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."