Hiszpania wprowadza ograniczenia dotyczące reklam hazardowych

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Rząd planuje wzmocnić ograniczenia w reklamie hazardu. Obecna partia rządząca w Hiszpanii – Socjalistyczna Partia Robotnicza (PSOE) – zamierza wprowadzić nowe środki ograniczające reklamę hazardową w drodze zmierzającej do ochrony obywateli przed uzależnieniem.

Środki zostaną wprowadzone do budżetu na przyszły rok i zostały uzgodnione z drugą stroną, która wspiera obecną administrację. Rząd chce zmierzyć się z „agresywną taktyką reklamową” stosowaną przez operatorów internetowych.

„Coraz bardziej powszechne jest, że transmisje futbolowe i koszykarskie są zalewane reklamami zakładów na żywo, dzięki czemu działalność ta jest dostępna dla wszystkich typów osób, w tym dla nieletnich, i stwarza poważne problemy z uzależnieniem od hazardu. Konieczne jest rozwiązanie tej sytuacji „

– czytamy w budżecie.

Partia opowiada się za operatorami gier hazardowych, aby uczestniczyli w nowych sposobach, aby uczynić branżę bezpieczniejszą i pomóc graczom w uniknięciu negatywnych skutków. Ponadto szacuje się, że nastąpi wzrost opłat wnoszonych przez operatorów iGaming w celu wsparcia zarządzania hazardem.

To kolejny taki krok po decyzji Parlamentu włoskiego i ich „dekrecie godności”, gdy następuje ograniczenie w możliwości reklamy operatorów i ich firm oferujących hazard online.


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *