Ostatnia aktualizacja: 16 stycznia 2024
Dla firmy PROMATIC wydawanie gier w technologii HTML5 stanowi ważny obszar działalności. Do tej pory polski producent systemów dla branży rozrywkowej, jako jeden z nielicznych, z sukcesem wprowadził na rynek kilkanaście gier online, a prace nad nowymi trwają.
HTML5 zdobywa coraz większe uznanie na rynku rozwiązań webowych. Pozwala m.in. na tworzenie portali internetowych wzbogaconych o multimedia czy elementy interaktywne, bez potrzeby instalacji oprogramowania na urządzeniu. Dla PROMATIC, HTML5 to przede wszystkim gry online – łatwe w użyciu, wieloplatformowe, dostarczające rozrywkę na wszystkich urządzeniach z zainstalowaną przeglądarką.
PROMATIC GROUP bada możliwości i korzyści płynące z zastosowania technologii HTML5 od wielu miesięcy. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwoliły przenieść kilkanaście popularnych gier, znanych ze standardowych automatów firmy PROMATIC do przestrzeni online.
„W dzisiejszych czasach automaty oraz rozwiązania systemowe nie wystarczają, by być najlepszym. Trzeba podążać za technologią i trendami, odkrywać nowe.” – mówi Paweł Paliwoda, prezes firmy.
W kolekcji gier online znajdują się już najważniejsze tytuły, m.in.: „Poseidon’s Gold” – podwodne królestwo Poseidona, „Bonus Target” – owocowy bonus niosący za sobą słodkie zwycięstwo, „Fun 8” – gra cofająca w czasie do 8-bitowego wymiaru, „Book of Mystery Deluxe” – popularna rozgrywka w tajemniczym świecie starożytnego Egiptu oraz wiele innych.
Z produktem firmy będzie można się zapoznać podczas targów branży hazardowej ICE Totally Gaming 2018. Zapraszamy do odwiedzenia PROMATIC GROUP w Londynie – stanowisko S7-250 hala ExCel London.
PROMATIC GROUP
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"