Ostatnia aktualizacja: 12 października 2018
Wydarzenie jakim jest ICE Africa, które odbędzie się w Afryce Południowej w Johannesburgu już teraz przyciągnęło delegatów z 91 krajów.
Międzynarodowa branża gier pokazała, że wspiera wizję Clarion Gaming, która ma zapewnić wyjątkowe wydarzenie biznesowe na kontynencie afrykańskim, z inauguracyjną edycją ICE Africa (24-25 października w Sandton Convention Center w RPA). Obecnie zapełnienie powierzchni targowej ma 90% wydajności dzięki wiodącym markom w tym: Aruze Gaming; BtoBet; Flutterwave; Gambee; GLI; Merkur Gaming; Kanał MST; Neosurf; Playtech BGT Sports; Quanta; Superbet; oraz umAfrika Gaming Technologies które wspierają to historyczne wydarzenie.
Przewidywania Michaela Collinsa, dyrektora generalnego firmy z siedzibą w Południowej Afryce, Betting Entertainment Technology (BET), aby dołączyć do „Premier League międzynarodowych wydarzeń związanych z grą B2B” sprawdza się całkowicie. ICE Africa przyciągnęła delegatów z 91 krajów, w tym specjalistów od gier z 25 krajów afrykańskich , obejmujący: Botswana; Kamerun; Czad; Kongo (The Democratic Republic of Swatini (dawniej Suazi); Egipt; Gambia; Ghana; Kenia; Lesotho; Liberia; Malawi; Mauritius; Maroko; Mozambik; Namibia; Nigeria; Rwanda; Seszele; Afryka Południowa; Sudan; Tanzania (Zjednoczone Królestwo); Uganda; Zambia i Zimbabwe.
Komentując odpowiedź, Dan Stone, starszy menedżer ds. Marketingu w Clarion Gaming, powiedział:
Oferując znacznie więcej niż konwencjonalne targi, ICE Africa została stworzona, aby przyciągnąć dla społeczności graczy mnóstwo interesujących treści obejmujących partnerstwo w zakresie szkoleń i produktów dostarczanych przez najbardziej wpływowych i renomowanych interesariuszy branży.
Dan Stone wyjaśnił:
Aby zarejestrować się na pierwszej edycji ICE Africa oraz oferowanych przez nią możliwościach uczenia się, szkolenia i networkingu, odwiedź: www.iceafrica.za.com
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."