ICE London 2020 oferuje eSport

W lutym 2020 r. na ICE London odbędzie się turniej eSports o wartości 25 000 USD, który obejrzy ponad 5 milionów widzów online.

Liczba osób, które będą uczestniczyć w ICE London 2020, największym wydarzeniu technologii gier na świecie, wzrośnie zasadniczo po decyzji Clarion Gaming o współorganizowaniu profesjonalnego turnieju e-sportowego o wartości 250 000 USD, który będzie transmitowany na żywo w Internecie dla globalnej publiczności ponad 5 milionów odbiorców.

Przełomowa inicjatywa podejmowana we współpracy z GG.Bet. składać się będzie z nowoczesnej areny Esports o powierzchni 800 mkw. z niestandardową sceną, edukacyjną widownią, komentatorem ICE box, partnerem data.bet, lounge, paskiem tematycznym i miejscem umożliwiającym graczom obstawianie na ICE i GG.bet w celu symulacji zakładów e-sportowych.

Opisany przez niedawno mianowanego szefa e-sportu Clariona, Williama Hardinga, jako reprezentujący „światowy i pierwszy oraz jedyny taki”, stadion Esports Arena w ICE w Londynie zapewni odwiedzającym praktyczny zestaw narzędzi i strategiczne informacje, aby w pełni wykorzystać komercyjnie to, co jest jednym z najszybciej rozwijający się w branży – rosnące sektory zakładów esportowych. Wydarzenie na żywo, które będzie transmitowane do fanów e-sportu na całym świecie, otwarte będzie tylko dla graczy powyżej 18-lat, delegatów z b2b.

„Mandat Clarion Gaming polega na dostarczaniu platform do informowania całej branży i uważam, że dodanie Esports Arena idealnie pasuje do tego modelu” – wyjaśnił Harding. „ICE London ma fenomenalną reputację i jest liderem innowacji nie tylko w grach, ale w całej branży wydarzeń, a ta nowa funkcja naprawdę pozwoli odwiedzającym„ zanurzyć się w przyszłość ”.

Esports Arena to miejsce, w którym można dowiedzieć się wszystkiego o e-sportach i wprowadzić zupełnie nowy świat graczy. Prezentacje ekspertów Insight wyjaśnią, jak przyciągnąć odbiorców, z którymi być może wcześniej trudno było się zaangażować. Pojawią się również poradniki, które koncentrują się na generowaniu przychodów i maksymalizacji ROI.

„Chcemy zapewnić autentyczne wrażenia e-sportowe w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie widziano. Będziemy rywalizować z ośmioma najlepszymi drużynami Counter Strike na świecie, grającymi w czasie rzeczywistym, które będą transmitowane do prawdziwych fanów na całym świecie, z których wszystkie będą transmitowane na żywo w showroomie ICE London. Dla operatorów naziemnych zainteresowanych produkcją turnieju, skutecznie zbudujemy autentyczny program eSport. Podkreślając poziom produkcji niezbędny do przeprowadzenia turnieju na taką skalę, Arena pozwoli delegatom pójść za kulisy naszego zespołu produkcyjnego, a także udzielać wywiadów graczom podczas całego konkursu, oraz zaprezentować informacje na temat edycji transmisji a także dostarczyć strukturę turnieju i dane wydajności i analizy. Audytorium edukacyjne obejmie pełny harmonogram prezentacji na takie tematy, jak wykorzystanie danych e-sportowych do tworzenia kursów, rekrutacji i zakładów e-sportowych. ”

Harding dodał: Dzięki raportom rynkowym pokazującym, że liczba zarejestrowanych zakładów e-sportowych w wysokości 5,6 mld USD w 2015 r. Wzrosła do 13 mld USD w tym roku, będzie to jedna z najważniejszych funkcji w ICE London dla operatorów i marek gier. Naszym celem jest ogłosić dalszy rozwój Esports Arena w nadchodzących miesiącach i dzięki temu wyjątkowemu wydarzeniu, zapewnić branży kompleksową przestrzeń edukacyjną i dostarczyć coś znacznie wykraczającego poza wszystko, co zostało wcześniej zrobione w zakresie edukacji e-sportowej dla gier sektor.

Aby wejść, skakać, nurkować i wyglądać „w przyszłość” wraz z ponad 600 ekspertami w zakresie rozwiązań i 35 000+ profesjonalistów z branży gier przez trzy dni rozwoju biznesu, nauki i świętowania międzynarodowej społeczności graczy, odwiedź www.icelondon.uk.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *