ICE London zaprasza do rzeczywistości rozszerzonej

ICE London tworzy „rewolucyjne” poszukiwanie skarbów AR, aby pomóc odwiedzającym w „Step, Look, Dive and Leap into the Future”.

Rozszerzając temat „Step into the Future” na 2020 r., ICE London zaprezentowało na szeroką skalę swoją najnowszą pionierską inicjatywę, zaproszenia do rzeczywistości rozszerzonej (AR), które doprowadzą do pierwszego wrażenia podczas wystawy wkrótce się rozpoczynającej.

Podkreślając referencje technologii gier, ICE London nawiązało współpracę z SPARK, wiodącą agencją AR, CGI i VR, aby zapewnić wyjątkowe poszukiwanie skarbów na powierzchni 49 500 m2, które wydarzenie zajmie w ExCeL w Londynie (4-6 lutego) ). Ponad 35 000 profesjonalistów z branży gier, którzy mają wziąć udział w wydarzeniu w 2020 roku, będzie mogło wziąć udział w AR, używając swoich smartfonów do interakcji z futurystycznymi treściami, a także z planem sztucznej inteligencji AI.

Korzystając z motywów z kreacji „Step, Look, Dive and Leap into the Future”, użytkownicy będą mogli wchodzić w interakcje z tancerzem ICE London, a także futurystycznymi robotami, samochodami, a nawet statkiem kosmicznym, aby zwiększyć swoje doświadczenie w ExCeL London i poruszaj się po największej na świecie wystawie innowacyjnych gier.

Dan Betts, szef ds. Strategii w SPARK, wyjaśnił:

„Podczas całego wydarzenia będziemy mieli osiem znaczników, umożliwiając ludziom skanowanie i doświadczanie interaktywnych wizualizacji w ramach poszukiwania skarbów, a kiedy je wszystkie znajdą, zostaną zgłoszone do losowania nagród. Ale jeszcze większe, będzie także wydzielone miejsce na podłodze pokazu, na którym użytkownicy będą mogli wchodzić w interakcje z animacją na dużą skalę tancerza ICE London „Step into the Future”, który poprowadzi ich po wystawie.”

SPARK zapewnił najnowocześniejsze strategie technologiczne AR dla wielu wiodących marek, w tym Lego, AirBus i Nissan, ale według Betts, ICE London reprezentuje zupełnie nową ofertę dzięki zaangażowanej, kierowanej technologią publiczności, którą przyciąga z całego świata krajobraz gier.

ICE to idealne miejsce dla tej technologii i wyjątkowy sposób jej wdrażania. Dzięki AR wiele firm po prostu używa go do kierowania reklamy na dzieci lub wprowadzenia jednego produktu, ale ICE London jest naprawdę inna, zarówno ze względu na swoją skalę, jak i fakt, że ludzie na wystawie stanowią idealny cel dla nowych pomysłów takich jak ten . AR jest tradycyjnie instalowany w określonych punktach za pomocą markerów QR, ale to, co zaprojektowaliśmy dla ICE London, jest naprawdę interesujące, rewolucyjne i innowacyjne!

Betts podsumował:

„Mimo wielu lat pracy w rzeczywistości rozszerzonej, nigdy nie widziałem dotychczas zaproszeń AR na gigantyczną wystawę, taką jak ICE London, więc jest to zdecydowanie pierwszy raz wykorzystania tej technologii na taką skalę. Dostarczenie czegoś opartego na technologii, które zawiera indywidualnie zaprojektowaną grafikę skoncentrowaną wokół zaprojektowanej kreacji, która zawiera eksperymentalną zabawę w poszukiwaniu skarbów, a także użycie sztucznej inteligencji naprawdę wyróżnia się na polu AR ”.

Aby dowiedzieć się więcej o doświadczeniach rozszerzonej rzeczywistości ICE London i pobrać zasoby, odwiedź: www.icelondon.uk.com/look-into-the-future

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *