Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Inspired Entertainment, dostawca treści wirtualnych, odnotował stały postęp na rynku brytyjskim, po tym jak ujawnił, że zrównoważył wpływ przeglądu przeprowadzanego co trzy lata.
Publikując wyniki za okres trzech miesięcy i rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2019 r. Inspired ujawnił 10,4% spadek rocznej EBITDA, spadając z 54,7 mln USD w 2018 r. Do 49 mln USD.
Całkowity roczny przychód wzrósł o 9% w stosunku do 2018 r., Zwiększając się ze 150,7 mln USD do 153,4 mln USD, podczas gdy dane za IV kwartał wzrosły o 116,2% z 30,7 mln USD do 66,4 mln USD.
Działalność usługowa wygenerowała większość przychodów firmy, przy przychodach z tej jednostki biznesowej wynoszących 134,9 mln USD, co stanowi wzrost o 3,3% w porównaniu do 2018 r. W międzyczasie przychody ze sprzedaży sprzętu wzrosły o 83,2% do 18,5 mln USD.
Przychody netto z działalności poprzedzającej przejęcie Inspired wzrosły o 9,2% do 33,6 mln USD, a skorygowana EBITDA wzrosła o 16,5% do 12,2 mln USD, pomimo porównywalnego okresu bez uwzględnienia zmniejszenia maksymalnej stawki B2 do 2 GBP na brytyjskim rynku LBO wdrożonym 1 kwietnia, 2019.
Prezes wykonawczy Inspired Lorne Weil skomentował:
Po przejęciu spółki zależnej Novomatic Gaming Technology Group w październiku 2019 r. Inspired odnotował także koszty w wysokości 6,7 mln USD w wyniku zarówno przejęcia, jak i integracji. Te zwiększone koszty spowodowały wzrost straty operacyjnej netto Inspired do 130 mln USD.
Najważniejsze wydarzenia w czwartym kwartale obejmowały instalację dodatkowych 1183 terminali w Grecji w ramach umowy z OPAP, a także sprzedaż 150 elektronicznych gier stołowych dla Genting UK. W ciągu kwartału Inspired zobaczył także sześciu nowych interaktywnych klientów w Ameryce Północnej, a także podpisał umowę na wirtualne treści sportowe z Flutter Entertainment.
Weil kontynuował –
Dodał również – „Mając za sobą niepewność związaną z Triennale, cieszymy się, widząc te pozytywne trendy w naszej dotychczasowej działalności w 2020 r., Gdzie oprócz rocznej oceny spółek przejmowanych, nadal obserwujemy wzrost z penetracji Ameryki Północnej, przyspieszony w Wielkiej Brytanii Digitalizacja pubów i rekreacji, dodatkowi klienci wchodzący na pokład w Virtual Sports i Interactive, a także realizacja oczekiwanych synergii. ”
Źródło: sbcnews.co.uk
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."