Ostatnia aktualizacja: 4 kwietnia 2019
Totalizator Sportowy znowu na plusie! Sprzedaż w 2018 r. przekroczyła rekordowe 6,1 mld. zł!
Ubiegłoroczna sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez Totalizator Sportowy wraz
z dopłatami wyniosła 6 108 103 664,55 zł (w 2017 r. było to 5 627 157 148,38 zł). Oznacza to, że po raz pierwszy w historii firmy została przekroczona magiczna bariera 6 mld zł!
Wyższa sprzedaż oznacza również większe kwoty z dopłat. Ich wartość pierwszy raz w historii przekroczyła miliard złotych i wyniosła dokładnie 1 027 094 679,00 zł. Dzięki temu rekordowym wsparciem cieszy się polski sport i kultura narodowa. W 2018 roku na rachunek Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej przekazano 770 321 009,25 zł (w 2017 r. – 744 021 790,76 zł), a na Fundusz Promocji Kultury 205 418 935,80 zł (w 2017 r. – 197 106 884,40 zł).
Z kolei na Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych oraz Fundusz Wspierania Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego trafiło w sumie 51 354 733,95 zł (w 2017 r. – 44 405 746,84 zł). Łączna wartość wszystkich wpłat do budżetu w 2018 roku wyniosła ponad 2 miliardy zł.
Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego zapewnia –
Minęły właśnie dwa lata od wejścia w życie przepisów znowelizowanej ustawy o grach hazardowych. Dokładnie 1 kwietnia 2017 roku na polskim rynku gamingowym dokonały się historyczne zmiany. Dzięki nim Totalizator Sportowy zyskał nowe możliwości rozwoju, w tym prawo do uruchomienia znanej międzynarodowej gry Eurojackpot, sieci salonów gier na automatach poza kasynami, kasyna online i wejścia ze sprzedażą gier liczbowych do internetu. To najważniejsze zmiany w całej ponad 60-letniej historii spółki, które wykorzystane zostały do wprowadzenia szeregu innowacji i rewolucji technologicznej.
Wejście w życie nowych przepisów oznaczało zarówno zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a tym samym budżetu państwa, jak i rozpoczęcie nowego etapu walki z szarą strefą
i zdecydowanie większą ochronę graczy.
W rekordowym czasie przeprowadziliśmy transformację technologiczną i biznesową spółki, aby wypełnić nałożone na nas obowiązki ustawowe i dobrze wykorzystać wynikające z niej szanse rozwojowe. Budowa kasyna internetowego zapewniającego najwyższy poziom bezpieczeństwa graczy oraz cyfryzacja produktów z oferty naziemnej to projekty, które zainicjowały wejście Totalizatora Sportowego na rynek e-commerce. Spółka realizuje też rozbudowę systemów informatycznych, dających pełną synergię technologiczną oraz biznesową pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży. Realizowane jest omnichannelowe podejście do sprzedaży produktów spółki poprzez integrację danych z systemów wspierających relacje z graczem oraz automatyzacje procesów biznesowych.
– mówi Olgierd Cieślik.
Totalizator Sportowy jest na początku drogi, którą wyznaczyły zmiany w ustawie o grach hazardowych. Pierwsze pozytywne efekty w postaci wzrostu przychodów już widać, przy czym należy pamiętać, że spółka cały czas rozbudowuje tradycyjną sieć sprzedaży i stale zwiększa liczbę salonów gier na automatach. Wśród graczy stopniowo buduje się świadomość, że mogą zagrać w LOTTO przez Internet, odwiedzić jedyne legalne w Polsce salony gier na automatach, a także kasyno online.
Należy się zatem spodziewać, że największe sukcesy sprzedażowe są jeszcze przed Totalizatorem Sportowym, a pierwsze efekty nowych zmian zobaczymy już w tym roku.
Aida Bella
Rzecznik Prasowy
Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego
sim bad 96
08/04/2019
OnOn
08/04/2019
RobinHUK
05/04/2019