Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2024
Fortuna, ForBET, czy może Bet-at-home? Na przestrzeni ostatniego miesiąca w sieci pojawiło się wiele informacji na temat potencjalnego nowego sponsora Wisły Kraków. Klub z Reymonta obecnie nie reklamuje na swoich koszulkach żadnego podmiotu po tym jak sprzedał go poprzedni właściciel Bogusław Cupiał.
Do 2009 roku sponsorem Wisły Kraków była firma Bet-at-home, która według szacunków firmy Roland Berger za roczną ekspozycję na koszulkach oraz pozostałe świadczenia sponsorskie płaciła około 4 mln złotych rocznie. W związku z wprowadzeniem ustawy hazardowej oba podmioty zostały zmuszone do zakończenia współpracy.
Dlatego też nie bez przyczyny właśnie nazwa bukmachera Bet-at-home pojawiała się wśród nazw podmiotów potencjalnie zainteresowanych podpisaniem umowy sponsorskiej. Warunkiem transakcji miało być jednak pozyskanie licencji na działanie w Polsce przez austriacką firmę. Rynek polski jest bardzo istotny dla Bet-at-home, co oznacza, że firma bardzo uważnie musi brać pod uwagę rejestrację swojej działalności nad Wisłą bez względu na to jak potoczą się dalsze losy ustawy hazardowej (szczególnie pod kątem podatkowym).
czytaj dalej na e-play.eu
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."