Legia postanowiła podziękować swoim sponsorom

Rozgrywki koszykarskiego sezonu 2019/2020 zakończyły się przedwcześnie w wyniku rozprzestrzeniającego się w Polsce i na całym świecie koronawirusa. W tabeli Energa Basket Ligi po 22 kolejkach Legia zajmowała 14. miejsce, dające utrzymanie.

Sezon zakończył się niespodziewanie szybko. Legia postanowiła więc podziękować sponsorom na swojej stronie internetowej.

„To właśnie powrót do rywalizacji w europejskich pucharach po 48 latach przerwy uczynił miniony sezon warszawskiego zespołu wyjątkowym. Zmagania na nowym dla Legii poziomie były kolejnym krokiem w rozwoju klubu. Bo zwoju, który nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia ze strony sponsorów i partnerów. Legia Warszawa chcąc podziękować za wsparcie swojej drużyny, jak i pomóc w promocji koszykówki w stolicy, przygotowała specjalny film, który jest wyrazem wdzięczności za minione miesiące wypełnione sportowymi emocjami, które – miejmy nadzieję – już niedługo będzie można przeżywać ponownie”
– dziękowali swoim sponsorom legioniści.

W sezonie 2019/2020 koszykarzy Legii Warszawa wspierali: partner strategiczny LOTTO, partnerzy główni – m.st. Warszawa i Tramwaje Warszawskie, sponsor główny Fortuna Zakłady Bukmacherskie, sponsor Suez, partnerzy – dzielnica Bemowo, Adidas, Ele Taxi, Toyota oraz sponsor główny Akademii Koszykówki Legii Warszawa Profbud.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *