Ostatnia aktualizacja: 4 lipca 2018
Galerie handlowe, aby przyciągać nowych klientów, muszą tętnić życiem. Starannie dobrani najemcy, bogata oferta rozrywkowa i rozbudowana strefa food court już dawno przestały być kluczowym narzędziem w walce o nowych klientów. Życie galerii napędzają dziś prestiżowe wydarzenia, pokazy mody, konkursy i loterie – uważa Dominik Rogóż, ETHOS Communication & CSR.
Coraz większa liczba centrów handlowych w Polsce sprawia, że właściciele i zarządcy prześcigają się w pomysłach na zwiększenie liczby klientów. To, co jeszcze przed kilkoma laty było wystarczającym argumentem na zwiększenie ruchu w galerii, a więc dobra lokalizacja i odpowiednio dobrany tenant mix, straciło dziś na sile oddziaływania. Trendy rozwoju rynku galerii handlowych, przede wszystkim te, które uwidaczniają się podczas dorocznego Shopping Center Forum, jasno pokazują, że klienci przemierzają dziś dziesiątki kilometrów, by zrobić zakupy w wybranym centrum. Ani lokalizacja, ani dobór najemców nie mają dziś decydującego znaczenia.
Kluczowa rola, jak się okazuje, przypada w udziale szeroko pojętej ofercie rozrywkowej, eventowej i kulturalnej. Potwierdzają to nie tylko wybory klientów, którzy częściej odwiedzają galerie z systematycznym kalendarzem eventów, lecz także realizowane w minionych latach projekty centrów, które konsekwentnie poszerzają ofertę rozrywkową i gastronomiczną.
Wyrafinowana rozrywka
Klienci dobrze jednak wiedzą, że rozrywka rozrywce nierówna. O ile przed laty wyróżnikiem centrum mogło być wielosalowe kino i popularne marki gastronomiczne w food courcie, o tyle dziś oferta rozrywkowa galerii musi być zdecydowanie bardziej wyrafinowana. Nie bez powodu rosnącą popularnością cieszą się dobrze zorganizowane wydarzenia, które ściągają do galerii tysiące nowych konsumentów. Pokazy mody, premiery samochodowe, imprezy okolicznościowe czy festiwale dla dzieci to klucz do tego, by pasaże galerii szczelnie wypełniły się klientami. Dużym zainteresowaniem cieszą się spotkania z blogerami i vlogerami, którzy popularność zawdzięczają własnej przebojowości, a także wydarzenia z udziałem znanych sportowców i aktorów.
Specyfika loterii
Loterie i konkursy należą do tego rodzaju wydarzeń, które przyciągają do galerii najwięcej potencjalnych klientów. Jak w przypadku każdej akcji marketingowej ważne jest nie tylko samo wydarzenie, ale również odpowiednie nagłośnienie go w mediach i zapoznanie z jego szczegółami wszystkich najemców. Jeśli tylko te trzy obszary zostaną odpowiednio zagospodarowane, wówczas loteria z pewnością przyniesie galerii wymierne efekty.
Całość czytaj na: retailnet.pl
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"