LOTTO kontynuuje współpracę z koszykarską Legią

Branżowy marketing
Iwo 12/09/2019

Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest Partnerem Strategicznym stołecznego klubu kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy. Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.

Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie Sponsor Strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanych przez LOTTO. Sponsor Strategiczny podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, m.in. froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie!
– powiedziała Aida Bella, Dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Współpracę inauguruje niezwykły film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. To również prognostyk wielu atrakcji, których mogą spodziewać się kibice koszykówki w Warszawie.

Współpraca z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, w ubiegłym sezonie układała się znakomicie. Jej przedłużenie jest docenieniem wysiłku naszej organizacji w zakresie skutecznej realizacji umów sponsoringowych i świetnej współpracy ze Sponsorami i Partnerami, którym zależy też na dynamicznym rozwoju klubu i wzroście popularności tak chętnie uprawianego sportu jakim jest koszykówka. Ponadto, ma charakter długofalowy, co jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że poza pasją do sportu łączy nas również dążenie do nieustannego rozwoju w każdym zakresie
– dodał Robert Chabelski, Prezes koszykarskiej Legii Robert Chabelski.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL