Lottoland zaczyna ekspansję na rynku australijskim

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Lottoland jest bliskie zawarcia nowej umowy biznesowej w Australii ze Stowarzyszeniem Newsagents NSW i ACT (NANA), jak donosi lokalna prasa w tym tygodniu. Lottoland bada różne opcje biznesowe w Australii, ponieważ rząd federalny ogłosił na początku tego roku, że planują zakazać operacji międzynarodowych loterii, co doprowadziłoby do zakończenia usług Lottoland w tym kraju.

Lottoland zawarłaby umowę biznesową z NANA, która otrzymywałaby 20 procent zysków z zagranicznych zakładów, wówczas gdy odsyłają klientów do tej witryny. Niemniej jednak oferta dotycząca podziału zysku została natychmiast odrzucona przez Australijskie Stowarzyszenie Loterii i Kiosków (ALNA).

Tymczasem dyrektor generalny NANA, Ian Booth, powiedział:

„NANA rozważa tę ofertę. Jest ona znacznie wyższa niż poprzednie oferty skłądane dla ALNA i kiosków w mediach. Oferta opiera się na wartości procentowej wartości sprzedaży, a nie zysku. Stawka procentowa jest wyższa niż odsetek zostawianych w kioskach i innych punktach loteryjnych prowizji od Loterii Grupowych Tatts za ich produkty loterii. „

Co więcej, dodał: „Od pierwszego dnia kampanii finansowanej i prowadzonej przez Loterie Grupy Tatts przeciwko innym loteriom / zakładom, NANA podkreśliła, że ​​dla gazet będzie ogromne konsekwencje, jeśli Lotts w Grupach Tatts nie będą miały skutecznej konkurencji”.


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *