Lottoland uruchomił program partnerski

Loterie
Iwo 28/08/2017

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2017

Znana na całym świecie firma Lottoland z siedzibą w Gibraltarze ponownie uruchomiła program partnerski w ramach programu Paysafe’s Income Access.

Założona została w 2013 r. i licencjonowana przez brytyjską Komisję do spraw Hazardu oraz Stowarzyszenie Kasyna i Gry w Gibraltarze,. Obecnie gracze Lottolandu mogą postawić zakłady na wynik największej na świecie losowania loterii. Dostępna w siedmiu językach marka oferuje ponadnarodowe europejskie loterie EuroMillions i EuroJackpot; Amerykańskie loteriePowerBall i MegaMillions; Lotto w Wielkiej Brytanii; Niemiecką loterię narodową, szwedzką loterie narodową, cztery australijskie loterie oraz wiele innych krajowych loterii w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

W kwietniu 2017 roku Lottoland dodał WorldMillions do swojej oferty. Pierwszy niezależny produkt loterii tej marki oferuje graczom szansę wygrać gwarantowane jackpoty do 100 milionów funtów dwa razy w tygodniu.

Oprócz oferowania podstawowej oferty loterii, Lottoland oferuje szeroki wachlarz gier online oraz gier wygranych. Wśród oferowanych przez niego marek są Atari Star Raiders, Instant Millionaire i Everyday Payday, podczas gdy EuroMillions Instant i Keno Play należą do licznych tytułów Lottoland.

Dzięki integracji programu Income Access z programem partnerskim Lottoland firmy stowarzyszone mogą teraz promować tę najnowszą markę iLottery. Zmodernizowany program partnerski Lottoland oferuje partnerom strukturę prowizji przychodów w wysokości od 25% do 35% w zależności od przychodów netto.

James Dominique, Senior Affiliate Manager w firmie Lottoland, powiedział:

„Zdecydowaliśmy się na ponowne uruchomienie naszego programu partnerskiego na platformie Income Access, biorąc pod uwagę silną pozycję firmy w obszarze marketingu stowarzyszeniowego. Jesteśmy pod wrażeniem technologii Income Access i danych, które nasi menedżerowie zarządzający mają teraz na wyciągnięcie ręki, co pozwala naszemu zespołowi na bardziej strategiczne działanie podczas uruchamiania programu partnerskiego i poprawia nasz ogólny ROI marketingu „.

Lorenzo Pellegrino, Dyrektor Generalny ds. Dostępu Dochodów i Portfele cyfrowe w firmie Paysafe, dodał:

„Lottoland jest jednym z najważniejszych globalnych marek rozwijających się na rynku gier iLottery, dlatego cieszymy się, że firma postanowiła wznowić program partnerski w naszym oprogramowaniu . Biorąc pod uwagę skupienie się marki na wielu wielojęzycznych rynkach międzynarodowych, precyzyjne kierowanie reklam na naszą platformę zapewni globalny wzrost Lottoland w perspektywie 2017 i 2018 „.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL