Lukas Podolski nową twarzą zakładów sportowych XTiP.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Złożone kursy i mylące stawki – to już wszystko należy do przeszłości! Piłkarski idol Lukas Podolski pokazuje, jak łatwo jest obstawiać zakłady. Od 1 stycznia jest on nowym ambasadorem dla dostawcy zakładów sportowych XTiP, spółki zależnej grupy Gauselmann ze Wschodniej Westfalii.

Jasna kampania 360 stopni mówi sama za siebie: skupiona i bez fanaberii koncentruje się na podstawowych rzeczach – tak prostych, jak zakłady sportowe z XTiP. Kampania będzie prezentowana na billboardach, w Internecie, kanałach społecznościowych oraz w salonach bukmacherskich XTiP.

Wyjaśniając jego poparcie dla XTiP, Lukas Podolski mówi:

„To jest zabawne. Jeśli mam coś zrobić, to muszę w to uwierzyć. To zawsze było dla mnie ważne”.

Sesja zdjęciowa na motywy reklamowe miała miejsce w Kôbe w Japonii na początku grudnia. Dalsze wydarzenia z Lukasem Podolskim zostaną ustalone w nadchodzącym roku, w szczególności podczas Mistrzostw Świata FIFA.

„Lukas Podolski jest naturalny, wyluzowany, szczery i autentyczny – wszystkie cechy, których szukaliśmy w naszej nowej reklamie” – wyjaśnia Mathias Dahms, dyrektor zarządzający XTiP. „Nie mogliśmy tak przekonująco przeprowadzić kampanii z nikim innym!”

Lukas Podolski ogłosił swoją współpracę z XTiP podczas obchodów 60-lecia Grupy Gauselmann we wrześniu 2017 r. W swoim pozdrowieniu powiedział: „Z niecierpliwością czekam na nadchodzący rok i naprawdę na XTiP.”Sam Lukas Podolski zaskakująco przekazał tę wiadomość w wiadomości wideo podczas 60-lecia Gauselmann Group, do której należy XTiP. Przed 2500 zaproszonymi gośćmi Lukas Podolski, ubrany w zestaw Vissel Kobe, pogratulował założycielowi firmy Paulowi Gauselmannowi i jego rodzinie w rocznicę powstania firmy.

Gauselmann Group od lat wspiera społeczne zaangażowanie Lukasa Podolskiego. Typowy Poldi z psotnym uśmiechem, zmienił koszulkę i przypadkiem pokazał się w czarnej koszulce XTiP wywołując tym samym niemałą sensację: „Naprawdę nie mogę się doczekać przyszłego roku, idąc pełną parą z XTiP!”- zawołał do oszołomionych gości.

Lukas Podolski stał się ambasadorem marki zakładów sportowych XTiP od początku 2018 roku. Chociaż nie mieszka już w Niemczech i nie gra w swoim kraju, ten „ex-pat” utrzymuje bliskie więzi z ojczyzną i chce wspierać ludzi i firmy, które zna i zaufały mu przez długi czas.

„Dzięki Lukasowi Podolskiemu udało nam się zdobyć jedną z najprzyjemniejszych i najpopularniejszych postaci ze świata futbolu” – skomentował Niko Steinkrauß, dyrektor zarządzający Merkur Sports Betting Ltd., firmy, która skupia cały biznes zakładów sportowych Gauselmann Group . „Lukas Podolski jest sportowym high-lotem, ma bardzo dużo stóp na podłodze, jest prostolinijnym, uczciwym facetem, idealnie pasuje do XTiP, Lukas Podolski i my sami jesteśmy świetnym zespołem”.


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *