Ostatnia aktualizacja: 13 marca 2018
Złożone kursy i mylące stawki – to już wszystko należy do przeszłości! Piłkarski idol Lukas Podolski pokazuje, jak łatwo jest obstawiać zakłady. Od 1 stycznia jest on nowym ambasadorem dla dostawcy zakładów sportowych XTiP, spółki zależnej grupy Gauselmann ze Wschodniej Westfalii.
Jasna kampania 360 stopni mówi sama za siebie: skupiona i bez fanaberii koncentruje się na podstawowych rzeczach – tak prostych, jak zakłady sportowe z XTiP. Kampania będzie prezentowana na billboardach, w Internecie, kanałach społecznościowych oraz w salonach bukmacherskich XTiP.
Wyjaśniając jego poparcie dla XTiP, Lukas Podolski mówi:
Sesja zdjęciowa na motywy reklamowe miała miejsce w Kôbe w Japonii na początku grudnia. Dalsze wydarzenia z Lukasem Podolskim zostaną ustalone w nadchodzącym roku, w szczególności podczas Mistrzostw Świata FIFA.
Lukas Podolski ogłosił swoją współpracę z XTiP podczas obchodów 60-lecia Grupy Gauselmann we wrześniu 2017 r. W swoim pozdrowieniu powiedział: „Z niecierpliwością czekam na nadchodzący rok i naprawdę na XTiP.”Sam Lukas Podolski zaskakująco przekazał tę wiadomość w wiadomości wideo podczas 60-lecia Gauselmann Group, do której należy XTiP. Przed 2500 zaproszonymi gośćmi Lukas Podolski, ubrany w zestaw Vissel Kobe, pogratulował założycielowi firmy Paulowi Gauselmannowi i jego rodzinie w rocznicę powstania firmy.
Gauselmann Group od lat wspiera społeczne zaangażowanie Lukasa Podolskiego. Typowy Poldi z psotnym uśmiechem, zmienił koszulkę i przypadkiem pokazał się w czarnej koszulce XTiP wywołując tym samym niemałą sensację: „Naprawdę nie mogę się doczekać przyszłego roku, idąc pełną parą z XTiP!”- zawołał do oszołomionych gości.
Lukas Podolski stał się ambasadorem marki zakładów sportowych XTiP od początku 2018 roku. Chociaż nie mieszka już w Niemczech i nie gra w swoim kraju, ten „ex-pat” utrzymuje bliskie więzi z ojczyzną i chce wspierać ludzi i firmy, które zna i zaufały mu przez długi czas.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."