Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
LV BET jest firmą znaną z niestandardowych oraz odważnych działań. Bukmacher zaangażował się w sponsoring FAME MMA oraz przeprowadził kampanię reklamową z byłym Sekretarzem PZPN – Zdzisławem Kręciną. Kolejnym krokiem dla LV BET jest otwarcie się na rynek związany z treściami wideo na YouTube oraz twórców internetowych produkujących treści w ramach tego serwisu.
Zainteresowanie tego typu zakładami w szczególności zwróci uwagę fanów polskiej sceny YouTube. W proponowanych przez bukmachera zakładach nie brakuje głośnych nazwisk, największych twórców internetowych. Bukmacher za każdą postawioną złotówkę na to, że dowolny film na kanale ADBUSTER przekroczy 1 milion wyświetleń w grudniu 2019 płaci 50 złotych, z kolei za brak filmów z serii Blok Ekipy, aż 50 złotych.
Poza zdarzeniami ogólnymi, w ofercie LV BET, nie brakuje także tych bardziej szczegółowych. Czy piosenka Disco Marka (pseudonim sceniczny lorda Kruszwila) „Zostań moją kotką” przekroczy 20 mln wyświetleń? Czy ktoś z członków ekipy Friza odejdzie z niej i dołączy do Team X? W oferowanych zdarzeniach nie zabraknie także rynków dotyczących przekroczenia progów subskrypcji przez wybranych twórców.
Bukmacher, jako jeden z niewielu podmiotów w Polsce, stara się być mocno otwarty na rynek mediów społecznościowych, oferując coraz to nowsze możliwości oraz dopasowując swoją ofertę do wymagań społeczności internetowej.
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Zagłębia Sosnowiec, koszykarskiego Śląska Wrocław oraz Victorii Londyn, a także oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź. Ponadto zaangażował się w sponsoring polskiej transmisji rozgrywek CS:GO Esport Championship Series.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."