Ostatnia aktualizacja: 13 sierpnia 2017
Globalny dział sprzedaży austriackiego giganta Novomatic, obecnie pod przewodnictwem Lawrence’a Levy, zakłada zarządzanie sprzedażą produktów marki Ainsworth w Europie.
Za wprowadzanie marki Ainsworth, pozycjonowanie produktów i sprzedaż bezpośrednią europejskim operatorom gier odpowiedzialna będzie Sonya Nikolova, która z powodzeniem kieruje sprzedażą dla Novomatic w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Sonya Nikolova powiedziała: „Zadowolenie klienta i budowanie długotrwałych relacji w branży gier było ogromną motywacją mojej pracy od wielu lat. Jestem entuzjastycznie nastawiony do mojej nowej roli z Novomatic – uważam, że to wielka odpowiedzialność i honor – i to, że uzupełni to jakość usług i różnorodność produktów, które są dostarczane naszym klientom i partnerom. Zobowiązuję się do pogłębiania wiedzy i wiedzy na temat rozwoju i popularyzacji marki Ainsworth w Europie, a także do intensywnej współpracy z moimi partnerami w celu poprawy obsługi klienta i konkurencyjności produktu „.
Szefowi ds. Sprzedaży w krajach Europy Środkowej i Wschodniej zostaną powierzone Romanowi Czubak, który ma długą tradycję z Novomatic, wcześniej pełnił ważną rolę w dziedzinie badań i rozwoju zarządzania projektami i sprzedaży dla tej firmy.
Roman Czubak skomentował nowy termin: „Dla mnie powołanie na to stanowisko oznacza powrót do funkcji sprzedaży z wielką odpowiedzialnością za dalsze budowanie i wzmacnianie marki Novomatic na tym rynku podstawowym”.
W swoich rolach w celu promowania głównych marek produktów wchodzących w skład portfela Novomatic, Nikolova i Czubak poinformowali Lawrence Levy’ego – wiceprezesa ds. globalnej sprzedaży firmy Novomatic Gaming Industries GmbH.
Źródło: Yogonet
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"