NOVOMATIC Technologies Poland: Wsparcie 24/7 w biznesie

Gry hazardowe
Bartosz 06/10/2017

Ostatnia aktualizacja: 6 października 2017

Nowoczesne technologie charakteryzuje ogromne tempo rozwoju. Możliwości systemów i aplikacji są dziś praktycznie nieograniczone. Oprócz niewątpliwych zalet związanych z ich dostępnością, pojawia się również szereg problemów, które występują w trakcie ich użytkowania.

Sprawny support oprogramowania to temat złożony i wielowątkowy. Na efektywne wsparcie systemów składa się mnóstwo czynników – m.in. sposób komunikacji z klientem, szybkość reakcji na zgłoszony problem oraz wiedza i doświadczenie zespołu specjalistów, którzy są w stanie świadczyć pomoc praktycznie w każdej chwili.

Jedną z firm, które mają wieloletnie doświadczenie w kontaktach z klientem i zapewnianiu 24-godzinnego wsparcia 7 dni w tygodniu jest NOVOMATIC Technologies Poland S.A. Przez 20 lat swojej działalności na wielu rynkach NTP wypracował różne sposoby komunikacji i raportowania problemów dopasowane do indywidualnych wymagań i życzeń kontrahentów.

Współpraca składa się z kilku etapów – pierwszym z nich jest dostarczenie systemu zgodnego z oczekiwaniami odbiorcy. Następnie firma organizuje kompleksowe szkolenia dla kasyn, księgowości, działów prowadzących statystyki, kadry zarządzającej oraz pionów technicznych. Nad całym procesem wdrożenia czuwają administratorzy zapewniający bezpieczne połączenia internetowe do komunikacji. Po wyszkoleniu personelu następuje pełne wdrożenie systemu wraz z dostarczeniem specyfikacji dotyczącej monitorowania produktu oraz jego pełnej konfiguracji. Działania te pozwalają na uniknięcie potencjalnych problemów w przyszłości.

Po zgłoszeniu zagadnienia wymagającego pomocy, temat trafia do pierwszej linii wsparcia, gdzie specjaliści analizują go i nadają mu odpowiedni priorytet. Jeśli problem tego wymaga – zostaje przekazany do drugiej lub trzeciej linii wsparcia. Ta ostatnia to zespół deweloperski, który posiada pełną wiedzę o danym produkcie.

Systemy zbudowane w NOVOMATIC Technologies Poland służące do zarządzania klubami i kasynami, są obecne w około 500 lokalizacjach i obsługują blisko 14 tysięcy terminali do gier. Firma potrafi dostosować swoje produkty do wymagań praktycznie dowolnego rynku – świadczą o tym pozytywne opinie jej kontrahentów z wielu europejskich krajów.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL