Ostatnia aktualizacja: 17 lutego 2018
Późno NOVOMATIC wykorzystuje najnowszą technologię Augmented Reality (AR) jako nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży swoich produktów. Nowo opracowana aplikacja NOVOMATIC AR praktycznie wyświetla produkty NOVOMATIC na dowolnym piętrze kasyna, bezpośrednio na miejscu i w czasie rzeczywistym. Nowa aplikacja zapewnia cenne wsparcie decyzyjne dla operatora, gdy chodzi o znalezienie idealnej oferty produktowej dla gości.
Cyfryzacja na ogół zmusza przedsiębiorstwa do dostosowywania swoich modeli biznesowych i procesów, w szczególności poprzez wdrażanie odpowiednich systemów oprogramowania. Biorąc pod uwagę, że klienci i użytkownicy akceptują nowe technologie, z pewnością ma sens ustalenie ich jako czynników sukcesu w biznesie.
W wyniku analizy istniejących procesów, wywiadów z pracownikami i monitorowania stosowania najnowocześniejszych systemów w różnych branżach zespół ds. Marketingu produktów NGI pod kierownictwem Illya Weltera zajął się podstawowym i znaczącym problemem w dystrybucji sprzętu mobilnego do kasyn.
W przeszłości nasz dział sprzedaży nie miał narzędzia do mapowania pełnej gamy produktów premium NOVOMATIC w oryginalnym środowisku kasyn naszych klientów. Dzięki aplikacji NOVOMATIC AR jest to teraz możliwe natychmiastowo – zawsze i wszędzie – powiedział Illya Welter.
Wyposażeni tylko w urządzenie mobilne, nasi przedstawiciele handlowi mogą teraz wyświetlać wszystkie nasze automaty do gry na żywo w miejscu i w czasie rzeczywistym na każdym piętrze gier na całym świecie. Możemy robić zdjęcia lub zrzuty ekranu, które wspierają klienta w jego procesie decyzyjnym, który typ maszyny idealnie pasuje do powierzchni kasyna i na jakiej pozycji. Oprócz informacji technicznych i doskonałych analiz wydajności, jesteśmy teraz pierwszym producentem, który oferuje możliwość prawdziwej integracji AR wszystkich urządzeń do gier NOVOMATIC bezpośrednio w punkcie zakupu.
Technologia, która od dawna jest szeroko znana w sektorze rozrywki konsumenckiej dzięki grze Pokémon GO, pozwala użytkownikom filmować otoczenie za pomocą smartfona lub tabletu i pozycjonować wirtualne obiekty w otoczeniu. W pierwszym etapie obraz wytworzony przez urządzenie jest analizowany i porównywany z danymi ruchu, w wyniku czego system rozpoznaje tło i może wyświetlać wcześniej zdefiniowany obiekt w dowolnej pozycji w pomieszczeniu. Aplikacja NOVOMATIC AR pozwala na pokazanie bezpośrednio na miejscu różnych maszyn z różnymi grami – a nawet całych gron i skupisk maszyn.
NOVOMATIC zaprojektował, opracował i wdrożył nową aplikację NOVOMATIC AR w ścisłej współpracy z wiedeńskim dostawcą rozwiązań AR. Modułowa architektura aplikacji pozwala na łatwą implementację przyszłych urządzeń, dzięki czemu wszyscy klienci NOVOMATIC zyskują aktualny wybór, jeśli chodzi o znalezienie idealnego produktu NOVOMATIC dla każdej pozycji na rynku gier.
Inne zalety systemu modułowego to wybór zawartości gier na komputerach, aby klienci mogli demonstrować sprzęt bezpośrednio na podłodze gry – wyposażony w popularne sloty niebieskich chipów NOVOMATIC, takie jak „Book of Ra ™” i „Dolphin’s Pearl ™”, a także gamę nowych gier. W następnym kroku można dodać pomocnicze produkty kasynowe, takie jak oznakowanie i elementy dystansowe, aby przedstawić klientom pełny obraz najwyższej jakości i wydajności urządzeń do gier NOVOMATIC.
Roszczenie posiadania w nazwie ” Winning Technology ” nie jest dla nas tylko sloganem. Reprezentujemy korporacyjny sposób myślenia i wizję wprowadzenia najlepszego produktu na rynek, a także pokazujemy naszą gotowość do stosowania najnowszych technologii w celu osiągnięcia naszych celów. Chciałbym doradzić każdemu klientowi, aby skontaktował się z przedstawicielem handlowym, zorganizował pokaz osobisty i zobaczył, jak produkty NOVOMATIC mogą idealnie zintegrować się z ich kasynem – dodaje Illya Welter.
Zespół pracuje obecnie nad kolejną wersją aplikacji.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."