Nowy logotyp i identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski

Bukmacherzy
Iwo 28/06/2019

Ostatnia aktualizacja: 28 czerwca 2019

Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że w związku ze zmianą logotypu przez zakłady bukmacherskie Totolotek, sponsora tytularnego Totolotek Pucharu Polski, pojawia się także nowy logotyp i identyfikacja wizualna rozgrywek o „Puchar Tysiąca Drużyn”.

Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann, który przejęła zakłady bukmacherskie Totolotek, słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki.

Zmianie ulegnie także identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski. Totolotek jest od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży.

Od tego roku jest również sponsorem tytularnym Totolotek Pucharu Polski, a wcześniej był także partnerem rozgrywek oraz sponsorem kilku polskich klubów piłkarskich, jak Lechii Gdańsk, Jagiellonii Białystok, Wisły Kraków czy Górnika Zabrze.

nowe logo Pucharu Polski

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL