Ostatnia aktualizacja: 31 grudnia 2022
Wczoraj wygasła umowa Śląska Wrocław z firmą bukmacherską forBET, która była głównym sponsorem WKS-u na koszulce meczowej. Kto będzie nowym partnerem klubu? Wygląda na to, że inna firma z tej samej branży.
Dwa lata trwał związek forBET-u ze Śląskiem. Pojawienie się – po 958 dniach -głównego sponsora na koszulkach przyjęto w lipcu 2017 roku we Wrocławiu z dużą ulgą i to nawet biorąc pod uwagę, że kokosów z tej umowy WKS nie miał. Rocznie było to kilkaset tysięcy złotych.
Już w marcu „Przegląd Sportowy” informował, że forBET nie przedłuży raczej wygasającej umowy. Tak też się stało.
Przy Oporowskiej trwają obecnie poszukiwania nowego głównego sponsora na koszulce. Nie ma pewności, czy te rozmowy zakończą się do startu sezonu, czyli do 19 lipca, ale oczywiście w klubie chcieliby, aby prezentacja nowej koszulki połączona była z prezentacją nowego partnera.
Rozmowy trwają. Z naszych informacji wynika, że najbliżej zakończenia są negocjacje z innym bukmacherem.
Jednym z powodów, dla których forBET nie przedłużył umowy, były nie do końca zadowalające wyniki sportowe Śląska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."