Organizatorzy ICE zakazują „otwarcie seksualnych” praktyk marketingowych

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Firma Clarion Gaming zrewidowała swój kodeks postępowania, w tym o nowe wytyczne dotyczące reprezentacji płci i kodeksu ubiorów dla personelu stoisk na targach ICE Londyn.

Kod będzie obowiązywał w całej gamie wydarzeń Clarion Gaming, w tym największej na świecie wystawie gier ICE London i jest obowiązkową listą warunków, na które uczestnicy są zobowiązani się zgodzić. Nowe zasady zobowiązują do stworzenia „bezpiecznego, pełnego szacunku, etycznego i odpowiedniego środowiska pracy dla wszystkich, w tym dla pracowników, wystawców, klientów i dostawców”.

Kodeks postępowania zabrania częściowej lub całkowitej nagości personelu stoiska lub jawnie seksualnej odzieży. W kodzie zapisano pewną elastyczność, aby uwzględnić znaki promocyjne widoczne w grze. Jednak w przypadku, gdy użycie tych znaków może być sprzeczne z nowymi regułami, należy uzyskać zgodę od zarządzania pokazami Clarion Gaming przed zdarzeniem.

Dyrektor zarządzający Clarion Gaming pani Kate Chambers, przeprowadziła proces reformowania praktyk po krytycznym omówieniu praktyk marketingowych niektórych wystawców podczas zeszłorocznej flagowej imprezy z grami.

„Najnowsza edycja ICE London w 2018 roku okazała się największym sukcesem, ale była to także edycja, która generowała największy zasięg w mediach konsumenckich, a nie z wszystkich właściwych powodów. Marka ICE nie ukrywa się przed trudnymi sytuacjami, dlatego przed zamknięciem 2018 roku rozpoczęliśmy proces konsultacji z naszymi udziałowcami, wykorzystując Grupę Ampersand, która jest największą grupą ekspertów w branży gier komputerowych. W porozumieniu z Ampersand stworzyliśmy Grupę Roboczą ds. Różnorodności, w skład której wchodzi 80 specjalistów od gier, ta grupa została poddana konsultacjom i włączyła się do naszego nowego Kodeksu Postępowania. „

– powiedziała.

Chambers dodała, że przedsiębiorstwo „zobowiązało się do kontynuowania zmiany kulturowej w zakresie reprezentacji płci, a my poparliśmy tę strategię solidnym zestawem terminów i warunków, które określają zakres odpowiedzialności i są uzależniające w uczestnictwie w targach”.


Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *