Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2019
Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę Playtech, producenta oprogramowania do gier i zakładów online, który odpowiada m.in. za wdrożenie oficjalnego kasyna internetowego dla Totalizatora Sportowego.
Clue PR odpowiada przede wszystkim za realizację komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego i bieżące kontakty z mediami.
W agencji obsługą Playtech zajmuje się zespół Corporate Practice pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, zaś projekt od strony strategicznej nadzoruje Karol Świtała, Partner Zarządzający.
Do nawiązania współpracy doszło w listopadzie 2018 roku w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Playtech nie korzystało wcześniej z usług agencji PR na polskim rynku.
Źródło: portalmedialny
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"