Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Ministerstwo Gospodarki chce, żeby branża gier komputerowych stała się wizytówką Polski na świeci.
Polska branża gier wideo jest całkowicie odporna na spowolnienie gospodarcze. W bieżącym roku powiększy się o 61 proc. a wartość rynku sięgnie 1,12 mld zł. W 2011 r. było to 692 mln zł. – W Polsce mamy ponad 18 mln internautów i aż prawie 12 mln graczy – pokazuje potencjał sektora Adam Kiciński, prezes CD Projektu Red, jednego z największych producentów gier wideo w Polsce.
Światowy rynek gier komputerowych rośnie co roku o ok. 10 proc. W 2013 r. jego wartość ma sięgnąć 97,2 mld USD. To oznacza równocześnie, że polscy producenci gier wideo mają zaledwie 0,45-proc. udział w światowym rynku gier. – To niewiele bo cała polska gospodarka ma 0,74-proc. udział w światowym PKB – zauważa Kiciński.
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"