Przepisy w zakresie urządzania gier hazardowych na automatach

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (4 głosów, średnia: 3,75 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Poniżej prezentujemy informację otrzymaną przez Polską Izbę Paliw Płynnych z Ministerstwa Finansów dotyczącą obowiązujących przepisów w zakresie urządzania gier hazardowych na automatach.

„W Polsce warunki urządzania i zasady prowadzenia działalności w zakresie gier losowych, zakładów wzajemnych i gier na automatach zostały uregulowane w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 471). Zgodnie z nią działalność w zakresie gier hazardowych jest działalnością reglamentowaną, co oznacza, że warunkiem koniecznym do jej prowadzenia jest uzyskanie koncesji lub zezwolenia (wyjątkiem są jedynie tzw. małe loterie fantowe i małe gry bingo fantowe, na których urządzanie nie jest wymagane zezwolenie, ale których urządzanie musi zostać zgłoszone właściwemu naczelnikowi urzędu celnego).

Więcej czytaj na: e-play.eu


113 Komentarzy

  1. Ali Odpowiedz

    Kumpel wczoraj dostał smsa z hf ze do 1 lipca ma zwieść zabawki na magazyn a tych co nie zdąży wyłączyć i napisać kartkę ze nie czynna

  2. Pułkownik Odpowiedz

    Firma wstawi na punkty videoloterie, a Wy będziecie niepotrzebni, bo kto będzie chciał się dzielić zyskiem z osobami, które nic nie muszą robić. Pakujcie walizki i do Niemiec na szparagi albo na budowy montować regiony

  3. Misiek Odpowiedz

    Biedne małpki skaczące wokół starego szympansa. Dalej nie widzicie co się dzieje? To jest koniec sypaków tak jak pisałem wcześniej .znowu oklaski nic nie pomogły. Parę frazesów przygotowanych po drodze też nic nie pomogło. Firma kończy działalność i już. A w praktyce oznaczo to tyle że zostaniecie wraz z lokalami na lodzie. Bez umowy i bez firmy kto was będzie bronił i na jakich papierach na jakich zasadach ? Co wam zaproponują , jaki system? Na jakich warunkach? Przecież to jest ściema. Przejrzyjcie na oczy.

  4. Jaro Odpowiedz

    Do wszystkich z hf, skladajcie wypowiedzenia na lokale bo umowy sa w wiekszosci z 1 miesiecznym okresem, jak dacie do konca czerwca to stracicie tylko kase za lipiec, pozniej trzeba bedzie placic za 2 miechy pustej budy

  5. navi Odpowiedz

    policja spisywała punkty to teraz zaczynają jeżdzić tym bardziej ze wiedzą ze lokale sie zamykają to chcą wypunktować jeszcze i nałożyć parę mandatów a co będzie po 1 lipca nie muszę kończyć

  6. navi Odpowiedz

    trzeba było żyć oszczędnie a nie szastać kasa a teraz pytać co dalej z dniem 30czerwca hf konczy działalnośc logiczne myslenie to podstawa pretensje do P BOGA wszystko się kiedyś kończy

  7. Lublin Odpowiedz

    Bytom Zaproponujesz coś lepszego ?? Nie ważne kto wstawi.Pewne jest jedno od 1 Lipca za wszystko co będzie zabierane będą karać 12 i nikt już tego nie wybroni. Nie oddadzą sprzętu straty będą wielkie i nikomu nie będzie się to opłacać.

  8. Bytom Odpowiedz

    Ale wy nie kumate ten wasz hf chce się wbić w lotto więc się wybiela,a z drugiej strony to nie kumam po co wam ich graty i bajki i dzielenie się takim szmalem …moze wy lubicie zmywać naczynia albo ogrodnictwo w holandi, przerażecie swoim pustkowiem umysłowym i skłonością do zniewalania się.

  9. APAP Odpowiedz

    Czyli mam rozumieć, że z eplaya znikną reklamy………… [kolego APAP a co ma piernik do wiatraka? Nic nie zniknie, zapraszamy reklamodawców 🙂 – Red.]

  10. Zenon Odpowiedz

    Nie rozumię jednej rzczy. Skoro okres przejściowy i tak nie dotyczył firm bez koncesji, zresztą nikt już i tak nie miał koncesji jak wchodziła nowelizacja. To co się zmienia po 1 lipca? Przecierz i tak zabierali kary dowalali. Tym bardziej nie rozumie notyfikowania nowelizacji do nienotyfikowanej ustawy. Logicznie nie powinna mieć wpływu, bo nie powinna działać. Proszę wytłumaczcie mi dlaczego od 1 lipca każdy się sra skoro nowela nie wnosi nic nowego, nie będzie większych kar itp itd.

  11. Buku Odpowiedz

    Jak widać nikt nie zmieniał żadnej decyzji. To że kończymy z końcem czerwca było już postanowione a środowe spotkanie miało tylko na celu uspokojenie ludzi. Ja to nawet rozumiem, szkoda tylko że nie powiedziano nam co dalej, jakie plany na najbliższe miesiące, czy to koniec czy chwilowy przestój? Z tej strony firma poległa PR-owo. No nic pożyjemy zobaczymy.

  12. navi Odpowiedz

    tak panowie pewna informacja nic nie trwa wiecznie to już koniec tego co było zobaczymy co czas pokaże lepiej na pewno nie będzie

  13. navi Odpowiedz

    tylko kamikadze zostaną sama nazwa wskazuje ze zginą za daleko to poszło normalni nie bedą ryzykować za dużo do stracenia

  14. Kitka Odpowiedz

    No i pozamiatane, Hot sie zwija na dobre, a ostatnio Wszechmogący nas uspokajał i co ? Gówno, z czego na bede placil raty leasingowe?

  15. wolny Odpowiedz

    co przyjechali na rozkminke do O. ale nik ich nie witał tylko czarnuchy na stacji benzynowej strzelanka jak ch..zaczyna się zabawa a inni też mają do płacenia to będzie się działo..hihihi

  16. Roman Odpowiedz

    Hehe. Widac Panowie szaleja. W mojej okolicy jedni sie pojawiaja drudzy znikaja. Trzeci to chyba sami niewiedza czego chca. Do mnie do lokalu przylaza desperaci i proponuja juz po ponad 50% …. oczywiscie kary placa paczki z cygarami do sledczego tez normalnie full pakiet hahaha

  17. wolny Odpowiedz

    emil a ty co na układzie.. zacznijcie się jeszcze sami sprzedawać bo i tak mało mamy problemów niech który celny pójdzie na układ to nas pozamiatają

  18. Emil Odpowiedz

    Widze ze strach zapanowal.Ci co mysla to sie pakuja. A reszta obrala taktyke ze pracujemy do konca jakos tak bedzie. Przypomne ze po 10lipca wchodzi o kasacji majatkow . I to lokal lub imperator maja pokazac skad maja a nie na odwrot. Urzedy skarbowe Was zniszcza a nie izba celna.

  19. Jacek Odpowiedz

    Początkiem lipca hf sie zwija czekają tylko na rozliczenie z operatorami a pózniej info ze trzeba sprzęt zwieść. Pozdro dla kumatych

  20. Gipsy Odpowiedz

    Panowie a to nie jest przypadkiem tak ze wczoraj na spotkaniu powiedziano że lepiej zwiezc ale jak chcecie to zostancie dalej i jak nas sluzby przeoraja to bedziemy sie zastanawiac. Bo rozmawialem z moim operatorem i mniej wiecej tak mi powiedzial. A Wie ze jak ja poplyne to te kary zaplace ale bede go gnebil adwokatami do konca zycia. Czuje ze firma wywroci sie jak RICO byl rozmach a potem kierowcy wracali na stopa. Bo po rozmowie wyszlo ze glownym argumentem zeby zostac to obawa o strate rynku a nie myslenie o klietach czy samym sobie. Troche to irrlacjonalne. Bo jesli mialbym brac automaty od innych firm to wole kupic sobie sam bo koszt jest niski a odwolanie to aplikant napisze to nie takie trudne. Biore od niego tylko dlatego ze ma nowe fajne a nie fajans na chinskiej plycie czy jak Wy to mowicie.

  21. Gipsy Odpowiedz

    A nie mówiłem. To od razu że głupoty gadam. Jednak ja bym się nie cieszył. Czuje że do 1 stycznia max. Chyba że znowu ustawy nie klepną. Tu gdzie jest obecnie ustawa to formalnie jeszcze 4 miesiące zejdzie na wprowadzenie. Z tym że zakaz automatów całkowity wymusza notyfikacje finalnej wersji której de facto nie ma. Więc myśle że jakaś furtka np na symulatory po 1wszym stycznia zostanie. Z tym że gadanie o płaceniu kar moim zdaniem to na półke między bajki należy położyć.

  22. Fred Odpowiedz

    Piszcie nakoksowane głupki o swoich 20 procentach, urzędnicy skarbowy i celne też czytają nasze komentarze i dobiera się wam do dumy i do waszych majątków

  23. mnb Odpowiedz

    Patrzyłem na operatorów i nie dowierzałem, jak większość z tych gamoni, wierzyło, że eldorado, które zafundowała wadliwa ustawa, będzie trwało w nieskończoność. Jedyne inwestycje jakie podejmowali to nowe domy w kredytach, drogie samochody należące i tak do banku, ciuchy i wakacje parę razy w roku. Trzeba się pokazać przecież, wydać więcej niż się zarabia. Nie wspomnę już o tych co mieli wyebane w punkty, wracali z wakacji na rozliczenia, zawijali swoje 10-20% nie przykładając do tego ręki. Po co ta panika? Była szansa na dorobienie się. Można było przecież żyć skromnie, zbudować kapitał, podjąć w kryzysie lukratywne inwestycje, ale po co? Widzę, że większość z operatorów HF, to ludzie bez żadnej alternatywy.

  24. Bob Marley Odpowiedz

    Czekamy, Panowie i Panie czekamy. Teraz tylko TSUE ze swoim wyrokiem może rozluźnić atmosferę! Nowelizacja i jej okres przejściowy tak naprawdę to był fejk, bo która firma obecnie miała, ma koncesję?? Nie rozumie tego, skoro okres przejściowy który nie dotyczy obecnych firm które obecnie działają, to co to zmienia z początkiem lipca?

  25. Nie Joker Odpowiedz

    Joker, ty chyba specjalizację. z psychologi powinieneś zrobić . Ale raczej z nie stosowanej. Ciągle mówisz o tej przyszłości. To jaka ona będzie ? Przeciež nie ma nas w Ustawie? To mamy kolejne lata czekać I liczyć na cud? To nie Kana Galilejska jest tylko realne źycie , które biegnie do przodu . Obiecanki i myślenie o przyszłości sie skończyło w tej firmie .

  26. Joker Odpowiedz

    Idea każdego biznesu jest rozwój. Myślenie o przyszłości to myślenie o rozwoju . Jeżeli ktoś nie myśli o przyszłości nie ma prawa funkcjonować w biznesie – żadnym. Sugerowana praca – wykładacz towaru w Tesco. Stabilność ,bezpieczeństwo i pasek z wypłata. Tylko co z nią zrobić. Powtarzam każdy powinien być świadomy ryzyka .tak naprawdę już dawno mogło wszystko się skończyć ,ale ktoś znalazł drogę. Kto? Trudno jest utrzymać duża ilośc lokali ,dla niektórych to niemożliwe. To dowód na to ze nie myśleli o przyszłości i są ludźmi za których trzeba myślec. Sugerowane zajęcie j.w. Nikt was nie pchał do automatów. Trzeba umieć myślec samemu. Obietnice są fajne ,ale trzeba wiedzieć ze nic nie jest za darmo. Kto wytrzyma trudny okres? Ten kto myślał o przyszłości Kto nie wytrzyma- stanowisko j.w

  27. Miron Odpowiedz

    Co ty Joker pierdo……………za dyrdymały, pracowaliśmy , pracujemy, będziemy pracować dla kasy! Jeśli ty pracujesz i ryzykujesz dla jakieś niezrozumiałej idei to gratulacje. Ja zpierdala……… ciągali mnie po urzędach , ciągły stres . A nie którzy w tej firmie po 5 razy w roku jerzdzą sobie na narty. Z ciągłego gadania że będzie lepiej, tylko jeszcze trzeba poczekać nie wykarmisz rodziny i nie zapłacisz rachunków. A jak będzie lepiej, kiedy? Nie chce mi sie jusz tego słuchać.

  28. Joker Odpowiedz

    Czasami żeby było lepiej ,przez chwile musi być trochę gorzej ..co mi z 80 jeżeli to co jest na 80 jest prawie nieużywane . Jeżeli ktokolwiek ma przetrwać to tylko oni. Ale bardzo dobrze ze dużo jest takich którzy nie wytrzymają trudnych czasów. W naturze i biznesie ma to swoją nazwę. Naturalna selekcja

  29. Orkisz Odpowiedz

    No to jak Joker było w przeszłości? Niby co takiego wielkiego się wydarzyło? Dostawaliśmy najmniej a mało tego dwa razy nam obcinali! Pamiętasz to? Wszyscy z nas się śmiali bo zarabiali po 70, 80. My śmialiśmy się z nich bo mieliśmy mieć świetlaną przyszłość ! A co mamy ? Nie pisz głupot bo bez nas ta firma i inne nie istnieją!

  30. Joker Odpowiedz

    Pieniacze zastanówcie się trochę . Cofnijcie się trochę wstecz i zastanówcie gdzie i jak staliście zanim zaczęliście z nim pracować. Jak każdy biznes ten tez niesie ze sobą ryzyko . Tylko trochę większe bo jaka jest branża każdy wie. A przynajmniej powinien wiedzieć . Ryzyko większe i troszkę większa kasa . No chyba ze chcecie powiedzieć ze zarabialiscie tyle co student na zmywaku w uk. Otrząśnijcie się trocche i zastanówcie nad tym co piszecie. Każdy myśli jak wyjsć z tej sytuacji. Pretensje do niego są niczym nieuzasadnione . Popatrzcie wstecz. Może wtedy trzeba było patrzeć trochę bardziej w przyszłość?

  31. Nico Odpowiedz

    Wszystko idzie tak jak miało iść , ale miało tak nie być . Na co innego liczył Największy bo myślał że się dogadał z tymi co przy sterze . Wychodzi na to że się nie dogadał i w koncesji ani jego ani pozostałych nie będzie. Więc na szybcika organizuje jakiś tam programik żeby nie stracić rynku. Na spotkaniu i tu mogę się z każdym założyć , będzie uspokajanie , głodne kawałki o lojalności i że wszystko jest pod kontrolą. Że trzeba zwieść ale za chwilę będziemy rozstawiać z nowym programem. No to niech pokarze ten nowy program? Niech da na piśmie że dalej będzie firma broniła, że będziemy bezpiecznie grali ? Na piśmie! A nie z przyklejonym uśmiechem poklepie po pleckach , coś tam bęłknie o starych czasach i jakiś zasadach. Jeśli mam grać na programie opartym na Quizie to po co oni są wogóle potrzebni? No chyba że do tego żeby rzucić jakiś ochłap z Pańskiego stołu tak jak do tej pory było. Ale ja i wielu już się nie pisze na te ochłapy. Nie zamierzam płacić za nic tym jego przydupasą za to tylko że SĄ. Bo oni właśnie są po to żeby nas uspokajać , głupio się uśmiechać i ściemniać. Jeśli masz odwagę poprostu wyjdź i powiedz PRAWDĘ jak jest. Bardziej cię za to docenią niż za kolejny farmazon.

  32. Prorok Odpowiedz

    Witam, Widzę że panika grasuje u większości operatorów nie na żarty , ale nie bez powodów 01.07.16 jest to koniec obowiązywania okresu przejściowego, co za tym idzie art.107kks nabiera mocy. W przypadku kar administracyjnych rozchodzi się tylko o kase i nic się nie dzieje, ale tak już nie będzie w przypadku kks. Branży na tą chwilę sprzyja protest służby celnej ale panowie nic bardziej złudnego, w Polsce są jeszcze inne służby mundurowe, które to wejdą od razu z nakazem, a doskonale wiecie że wasze lokale zostały spisane w wykonywanym głównie przez policję spisie, także wytypowane i powołane służby do tego zadania w lipcu mogą wkroczyć z nakazami i będą zabierali jak leci bez mrugnięcia okiem, a i przy okazji mogą zamknąć parę osób jako grupę przestępczą. Do tak zwanych Kozaków zobaczymy jakimi będziecie Kozakami jak zostaniecie zatrzymani a wasze majątki zostaną zabezpieczone na poczet kar itd. Pozdrawiam

  33. Michał Odpowiedz

    Nic nie jest odwołane , akcja zwożenia zostanie wdrożona , magazyny czekają, a nowy system który wam zaproponują rozśmieszy was do łez. Po prostu lipka

  34. KARA Odpowiedz

    Drodzy Handlowcy, czy któryś z was słyszał o tym aby komukolwiek wstrzymano, zawieszono albo anulowano kare 12tys zł od jednego bandyty??? Ja osobiście słyszałem o takich przypadkach od operatora,..niestety jemu już nie bardzo wierzę…

  35. grzmir1960 Odpowiedz

    Ludzie przestańcie pisać bzdury. Przecież to czytają różne służby i dajecie im wskazówki jak działać. Robicie panikę a dla nich to woda na młyn

  36. rikitiki Odpowiedz

    tak odwołują przemyśleli wszytko 107 nie działa administracyjnych niema a jak by się okazało że są to uruchomią swą fundacje charytatywną i zapłacą za wszytko jak by miał ktoś alimenty to zapłaty lub jakies inne zatory finansowe to również zapłacą .. może jeszcze w to operatorzy uwierzą zwołają wszytkich do kupy wjadą pługiem przeorają czaszki i wszystko gra Ja już nikomu nie zaufam miałem raz zostało zabrane dostałem kare i dziękuje pozdrawiam

  37. Gipsy Odpowiedz

    Wlasnie sie dowiedzialem ze Hf pod wplywem operatorow prawdopodobnie sie wycofa z wycofania automatow. Jesli tak bd to chyba karze operatorowi i tak sie zwinac bo nibbly wielka firma wszystko poukladane a burdel jak u cyganki w tobolku. Pierw gadka ze szykuje sie mega akcja a za chwile co jednak odwolali ??

  38. Bar Odpowiedz

    Nie liczcie żeby ktoś za was płacił kary ludzie puknijcie sie w głowę każdy bedzie obiecywał czy to duża czy mała firma. Ja miałem jedno zabranie i firma dała mi polowe tej części jak to wcześniej ustaliliśmy. Wiec wszyscy właściciele barów jeśli ktoś chce z wami współpracowac to najpierw niech wam przygotuje kasę na kary. Pozdrawiam

  39. Mirek Odpowiedz

    Firma dala adwokatow .ale nic wiecej jest z Warzawawy teraz odsylaja do sadow I majaw noise nikt nie zaplaci za wlascicieli lokal Namawjali do dalszej wspopracy ONI nic nie maja na siebie co moga I zabrac

  40. APAP Odpowiedz

    Napisz jeszcze jaka część polski. U mnie zajęcie w lutym i ww wrześniu wezwanie tylko w sprawie zajęcia z września. Minęło już pół roku od ostatniego zajęcia i cisza.

  41. Mirek Odpowiedz

    Na poczatku bylo wezwanie do UC potem po kilku miesiacach Kara 36tys. Za urzadzenie gier bez koncesji od wolanie do Dyrektora Izby Celnej przez adwokatow I po okolo trzech miesiacach bez informacji zajecie konta firmowego bank przekazuje pieniadze bez komornika sprawa jest w Sadzie ,nie mialem kluczy tylko wynajmowalem caly lokal dla firmy w roku 2014 Konto zajeli 2016 czekam co bedzie dalej

  42. KARA Odpowiedz

    A więc Mirku jak to u Ciebie wyglądało? wyznaczenie kary, po kilku miesiącach wezwanie do zapłaty z odsetkami a po 7 dniach komornik?? H-F??

  43. Henryk Odpowiedz

    Witam Tak myślałem ze to nagonka, juz jestem spokojniejszy nie potrzebnie Panowie takie rzeczy piszecie szkodzicie nie tylko firmie Ale i całej branży. Pozdrawiam serdecznie

  44. Kita Odpowiedz

    Do Henia to jest matematyka 33 po 12tys plus odsetki to jest troche Kasy ,a jeszcze bedzie roslo zajma ci Konto firmowe bez sadu I tylko Ty za to zaplacisz nie wierz w operatorow Bo co ci powiedzia ja wynajmowalem tylko lokal I teraz place Dyrektor Izby Celnej ukaram mnie za urzadzenie gier hazardowych baz koncesji Jezeli masz duzo Kasy w banki to je wczysc

  45. Rysiek Odpowiedz

    Wszystko jest wporządku? To znaczy co jest wporządku Krzyś ? To że z dnia na dzień mamy zwieść maszyny ? Zostawić puste lokale ? A możesz mi powiedzieć z czego mam żyć? Jaki to wielki projekt jest który za dwa miesiące wejdzie i będzie można się bronić? Pamiętasz co nam mówili na ostatnim spotkaniu? Miałobyć wszystko super , wszystko pod kntrolą, przecież dlatego obcięli nam oczka. Nowoczesny serwer, nowoczesny sprzęt . To wcześniej nie wiedzieli że będzie żle . To ja nie pojmuje są przygotowani czy nie!? Coraz bardziej mam wątpliwości. Coś mi się wydaje że nie jest za dobrze .

  46. Wigry78 Odpowiedz

    Wierny na zawsze! no powiem Ci że z takimi hasłami to powinieneś pójść w politykę albo przynajmniej zapisać się do KOD-u. Teraz po 1 lipca będziesz miał sporo czasu , chodziłbyś na marsze i wiece w końcu też jesteś ofiarą PIS-u. Albo zacznij pisać wiersze bo widać że masz smykałkę do haseł i powinieneś się rozwijać , może na początek coś w stylu np….gdy wypełniły się dni i przyszło automaty zwinąć latem albo ….nie będzie celnik pluł nam w twarz. Pozdrawiam

  47. Kryś Odpowiedz

    Panowie nie wydawajcie sie w dyskusje to jest nagonka na nas Wszystko jest w porządku Wszystko jest przemyślane Wszystko bedzie dobrze To nie piszą operatorzy hf

  48. Wiarygodny Odpowiedz

    Do Starego. Jaka mniejsza firma bedzie Ci płacić kary??? Hahahah HF już nie bedzie płacić a Ty nadal chcesz topić bar? Lepiej zbieraj na administracyjne kary . Zobaczysz co od lipca zacznie sie dziać. Ps. Takie info dla Ciebie od lipca trzy duże firmy z Polski zawieszają działalność. Pozdrawiam

  49. Wierny na zawsze Odpowiedz

    Prosze was wystopujcie troche z tym wszystkim firma zawsze nas broniła i była z nami i jeszcze raz to napisze bo pojawiało sie juz to wcześniej ZWSZE BYŁA PRZED WSZYSTKIMI jedna nogą i zawsze wszystkie ruchy były przemyślane a więdz … Widocznie ma to wszystko tak wyglądać chwilowo … !!! Zaufajcie !!!! Nie pierzcie brodów na ogólnopolskim forum siejecie niepotrzebna panikę !!!

  50. Henryk Odpowiedz

    Witam proszę o pomoc. Jestem z Podkarpacia współpracuje z firma H…F… Posiadam stacje paliw łącznie automatów zostało zabranych 33sztuki operator (nie będę pisał jego danych ale z tego co mówi jest największy na regionie) zapewnia mnie ze kary zostaną zapłacone nawet weksel mi podpisał swoimi danymi zapewniając ze pokryje kary. Panowie proszę powiedzcie mi co mam teraz zrobić, jak bedzie moja sytuacja wyglądać ? Nie jestem już młodym człowiekiem i naprawdę bardzo przeżywam ta sytuacje. Ps. Myslalem już o wcześniejszej rezygnacji jednak operator powiedział ze firma może zle patrzeć na moja decyzje wiec nadal współpracujemy . Co robic?Dziękuje

  51. Stary Odpowiedz

    mam wyjeba… do najlepszych punktów daje co innego na razie chodzi firma robi swoje oni przetrwają tylko nie chcą się pchać teraz w największe bagno mają i właścicieli uspokoiłem bo grają nieżle

  52. NEP Odpowiedz

    Niech spróbują cokolwiek zrobić z wekslem lub czymkolwiek , ja też parę ciekawych rzeczy mam!!!!!!!na P,…………………………..

  53. Ryfa Odpowiedz

    Po co kur……ten spend ? Ostatnie zamydlenie oczu? Czy może ostania wieczerza. Zamydlanie oczu że będzie super! Po co zbierać cały sprzęt z lokali jak za dwa miechy mamy grać? Zostawić wyłączony na zapleczu i z bańki. Coś tu nie gra chyba robią z nas debili !

  54. Jan Odpowiedz

    Pamiętajcie , że na umowach z firmą są oni zobowiązani do zapłaty nam danej kwoty z faktury. Rozliczenia końcowe będą wyglądały owocnie dla firmy… nie dostaną nic.. a jeśli będą mieli problemy co do tego to jeszcze będą musieli dorzucić kwotę z umowy za dany miesiąc.

  55. matrix Odpowiedz

    i zacznie ginac sprzet z punktów … wczesniej czesto ktos oferował apollo , a teraz bedzie tsunami ofert , byle ktos wział …

  56. celt Odpowiedz

    Pamiętajcie jeszcze jedno że wychodząc z jakiejkolwiek firmy zostawiacie tam coś bardzo cennego a mianowicie podpisane umowy które są bardzo wartościowe w każdej działalności nie tylko w automatach więc może warto się zatroszczyć o ich los.

  57. celt Odpowiedz

    Dużo się nie mylicie panowie dogadali się z G techem w sprawie sprzedaży dostosowanego sprzętu stąd te ostatnie testy. Sprzęt trafi do G techa i już. Na spotkaniu będzie historyjka o lądujących komandosach i o powrocie kiedyś. Wiara to piękna rzecz tylko do gara nie można włożyć. Poza tym obciążanie operatora za zepsuty sprzęt to już kuriozum, może operator ma kupić sprzęt i oddać % ze sprzętu. Po wszystkich ostatnich numerach od podniesienia procentów przez płacenie za uszkodzony sprzęt ciągłe kontrole na punktach przynajmniej w mazowieckim trzy w tym roku. Żeby moje słowa były nieprawdą bo nikomu nie zazdroszczę ale słowa jednego z panów z HF ” no wiesz jak jest ” są super.

  58. 666 Odpowiedz

    Manolo i roman macie rację ! Leszcze i ludzie z przypadku nie wiedzą o co chodzi i sieją zamęt. Już niebawem dawni operatorzy HF idzcie do pośredniaka. Mogliście jak inni inwestować w sprzęt i teraz działalibyście dalej a tak czeka was posada na kasie w tesko.

  59. Manolo Odpowiedz

    NIK zobaczysz jak ci Fruits popłać kary, tak się zdziwisz że aż z butów wyskoczysz. Wszystkich mniejszych stać na kary, ale wasze wyprane mózgi nigdy tego nie pojęły. Teraz macie wielką FIRMĘ, prawie że Korporacje. Góru was wydymał a wy dalej goli. Powodzenia w podejmowaniu decyzji na przyszłość ale to już w innej branży.

  60. bobi Odpowiedz

    grubasy maja wyjebne a zwykli ludzie teraz poplajtuja nie bedzie za co oplacic lokali ppracownikow i tak to wyglada ogulnie jak zwiesc teraz te tysiace automatow do firmy w kilka dni tego nikt nie przewidzial najlepsza firma w polsce wywala najlepszego wala ludzia pozdrawiam

  61. Fuck Odpowiedz

    To frajerskie zagrywki są, najpierw obiecują złote góry potem potroszeczku ucinają oczka a teraz kopa w dup……. ! Piękna sprawa Panowie frajerzy!

  62. roman Odpowiedz

    jak nie wiecie o co chodzi …pan z F GRAŁ milionera z kasą wstawiał wszędzie okazało się że nie swój sprzęt teraz udziałowcy zagraniczni nakazali zwrócić sprzęt , zielone ludki nie oddają wybuchła panika wśród udziałowców . Trzeba przygotować nowy sprzęt okazja dla rodzimych producentów za dwa miesiące ciężko będzie kupić coś na rynku ponieważ trzeba uzupełnić braki po F może rynek bardziej się skonsoliduje …pozdrawiam i nie panikujcie ostatnie 10 lat panikujecie

  63. Jan Odpowiedz

    No to posypią się braki na rozliczeniach końcowych .. wątpie ,że firma dostanie swój % z tego miesiąca oj wątpie…. za taki numer.

  64. conan Odpowiedz

    Ś. stwierdził że najwyższy czas się rozwieść z operatorami..już mu nie jesteśmy potrzebni teraz to tylko nasze problemy, a co Izba i jej firemki bez kasy od HF -gówno nam pomoże zwijajcie firmy jednoosobowe bo was zamiotom.Nic nas nie informują dopiero po odejściu adwokaci otworzyli nam oczy. Problem że robią grupe za jego miliony wyjebane za granice a on sprzet ocali ma juz nowy kierunek podobnie z ..a nie chce mi sie gadać

  65. Spina Odpowiedz

    Panowie zrobili nas w bambuko , nie jadę na żadne spotkania! Mam na nich wyje…”……ne . Nie dość że pracowaliśmy za jakieś ochłapy pokrywając wszelkie koszty to teraz za naszymi plecami takie jaja robią. To niby po co te oczka zabierali ? Dla zagranicznych inwestorów. Hehe, nie dla zagranicznych tylko dla głównego udziałowca w Apollo . Tak, tak Pan wielki SJ. Wykupił udziały w Apollo i zarabiał z zabranych nam oczek. Czyli zarabiał i tu i tu. A teraz się wycofuje bo jest zarobiony i boi się o własny zad. Nie ładnie Panowie , nie ładnie. No to teraz możecie mnie pocałować w plecki. Dziękuję

  66. Arek Odpowiedz

    DO WSZYSTKICH IDIOTÓW DO KTÓRYCH JESZCZE NIE DOCIERA TA INFORMACJA! FRUTS WYCOFUJE Z LOKALI CAŁY SWÓJ SPRZĘT ! PODOBNO DLATEGO ŻE CELNA Z INNYMI SŁUŻBAMI BĘDZIE ZABIERAĆ AUTOMATY I WLEPIAĆ KARY. NA SPOTKANIU BĘDZIE OFICJALNA INFORMACJA. BĘDZIE TEŻ ŚCIEMA ŻE ZA MIESIĄC LUB DWA BĘDZIEMY GRAĆ DALEJ ALE NA JAKIMŚ PRZYGOTOWYWANYM SYSTEMIE ON-LINE KTÓRY BĘDZIE MOŻNA NIBY BRONIĆ ! PYTANIE 1. TO DLACZEGO DO TEJ PORY NIE MA TEGO SYSTEMU? 2. KTO PRZEZ TE 2 MIECHY PONIESIE KOSZTA PRZESTOJU LOKALU GDZIE BYŁY TYLKO MASZYNY? 3. KTO PONIESIE KOSZTY ZWÓZKI MASZYN DO MAGAZYNU W OSTR…….? BO JA NIE ZAMIERZAM ZA TO PŁACIĆ! TO WYMYSŁ FIRMY I NIECH ONA PŁACI. 5. CO Z PŁACENIEM KAR ? MOIM ZDANIEM FIRMA EWIDENTNIE KŁAMIE ! NA OSTATNIM SPOTKANIU MIAŁO BYĆ WSZYSTKO OK. WSZYSTKO POD KONTROLĄ. SERWERY KUPIONE , SYSTEM JEST . A TERAZ CO? ŚCIEMA ! NAJLEPSZE PUNKTY PÓJDĄ DO KONKURANCJI BO NIE POZWOLĄ SOBIE NA PRZESTÓJ. LUDZIE OBUDZICIE SIĘ ! MUSIMY COŚ Z TYM ZROBIĆ . BO JESTEŚMY ROBIENI W KONIA!

  67. 666 Odpowiedz

    Realny – skończ z sianiem zamętu. HF nic nie zawiesza – częściowo ściągają z lokali, do innych dokładają a swoje własne punkty trzymają. Które większe firmy mają zawiesić działalność od końca miesiąca? Znam kilka i żadna z nich nie wychodzi z rynku a to że robią zmiany organizacyjne i likwidują najsłabsze ogniwa to akurat dobre posunięcie. Wasze sianie zamętu też jest dobre bo dzięki temu dużo punktów na szybko się zlikwiduje a te co zostaną będą mieć lepszy okres jak w latach 2009-2013 do puki unia nie wypowiedziała się negatywnie o naszej ustawie i punkty zaczęły powstawać jak grzyby po deszczu.

  68. Wigry78 Odpowiedz

    Cynk jak nie możesz pojąć ? owszem działa stara ustawa ale zapoznaj się z wyrokiem z dnia 16.05.2016.„Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom koncesji lub zezwolenia urządza lub prowadzi grę losową, grę na automacie lub zakład wzajemny, podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 3, albo obu tym karom łącznie.” Ponadto NSA stwierdził, że karze ze spornego przepisu podlega urządzający gry na automatach poza kasynem bez względu na to, czy legitymuje się koncesją lub zezwoleniem, a od 14 lipca 2011 r. także zgłoszeniem lub wymaganą rejestracją automatu lub urządzenia do gry. Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

  69. nik Odpowiedz

    niech dalej sie bawią z firmami małymi dostaną 12 tys od szt firma się wypnie to zapłacą i wtedy zobaczymy czy grają dalej

  70. Realny Odpowiedz

    666 powiedz mi kto gra dalej ? Wszystkie większe firmy dokonać miesiąca maja zawiesić działalność. A to ze współpracujesz z mała firma w której priorytetem jest tylko kasa kasa i krzywda ludzka to życzę Ci powodzenia

  71. Cynk Odpowiedz

    Tylko H F zwijają cały sprzęt . Reszta gra . Nie mogę pojąć o co chodzi ! Przecież do wejścia w życie nowej , cały czas działa stara niby notiwikowana ? To jakaś ściema jest !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *