Reklama tak, ale nie za wszelką cenę

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

W związku z zaistnieniem sytuacji podjęcia się promocji jednego z naszych reklamodawców Redakcja E-PLAY otrzymała pismo – sprzeciw, wysłany przez przedstawiciela jednej z największych firm developerskich rynku gier.

Pismo to przytaczamy w całości, aby zobrazować skalę problemu i sytuację w jakiej znalazł się portal e-play.pl po przyjęciu w dobrej wierze reklamy od przedstawicieli firmy Superomatic.

 

W związku z zaistnieniem sytuacji naruszenia dóbr materialnych firmy WAZDAN poprzez kopiowanie i dystrybuowanie produktów/gier objętych prawami własności materialnej producenta, nie chcemy rozstrzygać czy kopie umieszczane na stronie Superomatic są rzeczywiście kopiami czy produktami wytworzonymi przez reklamodawcę.

Dlatego postępując w zgodzie z zasadami opieki dóbr materialnych producenta odstępujemy od reklamowania jakichkolwiek firm lub operatorów co do których mogą być postawione zarzuty naruszania prawa. Ta sytuacja jest bowiem widocznym koniuszkiem góry lodowej, kwestia kopiowania i naruszania licencji gier jest bowiem nagminnie stosowana wśród operatorów gier online, głównie z tych rejonów, gdzie nie ma opieki prawnej i takie zdarzenia nie spotykają się z napiętnowaniem i ściganiem sprawców.

W przyszłości będziemy tez zwracać baczną uwagę na produkty i renomę firm, których promocji się podejmujemy, tak aby podobna sytuacja nie miała już więcej miejsca

Redakcja E-PLAY


Otagowano jako

2 Komentarze

  1. Marcin Kapciek Odpowiedz

    Zaraz, ale Wazdan to powinien pisac do Superomatica. Co wy tutaj jestescie winni. Kompletnie bezsensu ten list jest.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *