Ruszył przetarg na obsługę Totalizatora Sportowego

Ciekawostki
Iwo 20/11/2017

Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2017

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na świadczenie kompleksowych usług reklamowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla spółki przez rok. Równolegle rozpoczęto też przetarg mediowy.

Totalizator Sportowy w rozpoczętym przetargu na kompleksowe usługi reklamowe szuka agencji, która zajmie się obsługą reklamową działań wszystkich produktów i marek spółki, m.in. Lotto, Multi Multi.

Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowywanie koncepcji oraz tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, kinowych, POS TV, radiowych, internetowych, tworzenie reklam prasowych, outdoorowych, BTL itp. Agencja będzie też odpowiedzialna za organizację i produkcję wszelkich reklam i kampanii oraz za wszelkie działania niestandardowe.

Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Totalizatora na wyłączność, przez rok od zawarcia umowy. Przetarg ten trwa do 6 grudnia br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 20 tys. zł wadium.

Obecnie wśród agencji reklamowych pracujących dla Totalizatora są m.in. DDB&tribal Digital Brothers, Saatchi&Saatchi Interactove Solutions i Apella.

Spółka równolegle prowadzi też przegląd ofert domów mediowych. Biuro prasowe Totalizatora odmówiło udzielenia informacji na ten temat do czasu rozstrzygnięcia postępowania.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith (Publicis Media).

Spółka planuje wprowadzenie nowej strategii komunikacji i obecnie jest w trakcie wyboru firmy, która na jej zlecenie przygotuje nowy layout korporacyjnej strony internetowej.

Źródło: Wirtualnemedia

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL