Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2017
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na świadczenie kompleksowych usług reklamowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla spółki przez rok. Równolegle rozpoczęto też przetarg mediowy.
Totalizator Sportowy w rozpoczętym przetargu na kompleksowe usługi reklamowe szuka agencji, która zajmie się obsługą reklamową działań wszystkich produktów i marek spółki, m.in. Lotto, Multi Multi.
Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowywanie koncepcji oraz tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, kinowych, POS TV, radiowych, internetowych, tworzenie reklam prasowych, outdoorowych, BTL itp. Agencja będzie też odpowiedzialna za organizację i produkcję wszelkich reklam i kampanii oraz za wszelkie działania niestandardowe.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Totalizatora na wyłączność, przez rok od zawarcia umowy. Przetarg ten trwa do 6 grudnia br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 20 tys. zł wadium.
Obecnie wśród agencji reklamowych pracujących dla Totalizatora są m.in. DDB&tribal Digital Brothers, Saatchi&Saatchi Interactove Solutions i Apella.
Spółka równolegle prowadzi też przegląd ofert domów mediowych. Biuro prasowe Totalizatora odmówiło udzielenia informacji na ten temat do czasu rozstrzygnięcia postępowania.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Spółka planuje wprowadzenie nowej strategii komunikacji i obecnie jest w trakcie wyboru firmy, która na jej zlecenie przygotuje nowy layout korporacyjnej strony internetowej.
Źródło: Wirtualnemedia
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"