Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2018
Według portalu internetowego Statista, globalny rynek gier iGaming ma osiągnąć wartość 45,5 miliarda euro do 2020 roku.
Nowe technologie nadal pomagają firmom rozwijać nowe horyzonty, a branża hazardowa nie jest wyjątkiem. Oczekuje się, że rynek gier online, możliwy dzięki ciągłemu rozwojowi nowych sposobów dostępu do stron gier hazardowych, będzie wart ponad 45,5 miliarda euro do roku 2020 jak podaje portal statystyk internetowych – Statista.
Różne możliwości oferowane klientom przez hazard internetowy (anonimowość, zakłady z własnej kanapy itp.) pomogły rynkowi wzrosnąć z 16,3 miliona euro, kiedy smartfony pojawiły się w 2009 roku, do roku 2017 szacowanego na 36,5 miliona euro. Co więcej, aktualizacje gier, takie jak wprowadzenie gier kasynowych na żywo, spowodowały poprawę odbioru graczy we wspomnianych grach, ponieważ gracze wolą widzieć krupiera „twarzą w twarz” niż grę komputerową.
Mimo to urządzenia mobilne nadal stanowią najbardziej znaczący wkład do gier iGaming, ponieważ ponad 60 procent segmentu przechodzi przez te urządzenia. Właśnie dlatego operatorzy zwrócili uwagę na rozwój dobrego doświadczenia użytkownika mobilnego, aby wykorzystać jego zalety.
Oprócz tego, osiągi zakładów sportowych zostały zmaksymalizowane dzięki technologii mobilnej, a pojawienie się zakładów na żywo sprawiło, że dobrze prosperujący segment osiągnął największy sukces w całej branży.
Dopóki technologia będzie się rozwijać, branża hazardowa będzie nadal wykorzystywać swoje możliwości, aby wrażenia z hazardu stały się bardziej atrakcyjne dla użytkowników na całym świecie.
"Tak jak wczorajszym losowaniu padły liczby 23 24 i z plusem te same liczby 23 24 i ktoś mi powie że to nie jest ustawione"
"Moim zdaniem leczenie powinno odbywać się pod okiem specjalistów. Mój mąż wyleczył się tak w ośrodku Nowy Dzień w okolicach Krakowa. Godna polecenia placówka."
"Jedna wielka ściema. Kasyno nie wypłaca wygranych pieniedzy"
"Owsiak. Teraz dopiero przytuli."
"Tak w ogóle art. 2 ust.5 ustawy o hazardzie dotyczy gier gdzie nie ma wygranych pieniężnych ani rzeczowych ale gra ma charakter losowy. Jak w grze jest wygrana rzeczowa bądź pieniężna to art.2 ust 3 ustawy hazardowej. Ja wiem że utarło sie tak przy pisowskich rządach ale teraz mam nadzieję że prawidłowo będą stosowane przepisy. Sąd Najwyższy zawsze ratował z opresji UCS i te postanowienia nie są już ważne ani żadną wykładnią. Wykładnię robił przebieraniec w todze, który nawet nie potrafił rozróżnić automatu na którym są wygrane rzeczowe i pieniężne od takiego co nie ma wygranych pieniężnych i rzeczowych. Jak jest praworządność to Pogonią chołotę UCS i tych ich sprzedajnych biegłych 😂"