Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2018
Według portalu internetowego Statista, globalny rynek gier iGaming ma osiągnąć wartość 45,5 miliarda euro do 2020 roku.
Nowe technologie nadal pomagają firmom rozwijać nowe horyzonty, a branża hazardowa nie jest wyjątkiem. Oczekuje się, że rynek gier online, możliwy dzięki ciągłemu rozwojowi nowych sposobów dostępu do stron gier hazardowych, będzie wart ponad 45,5 miliarda euro do roku 2020 jak podaje portal statystyk internetowych – Statista.
Różne możliwości oferowane klientom przez hazard internetowy (anonimowość, zakłady z własnej kanapy itp.) pomogły rynkowi wzrosnąć z 16,3 miliona euro, kiedy smartfony pojawiły się w 2009 roku, do roku 2017 szacowanego na 36,5 miliona euro. Co więcej, aktualizacje gier, takie jak wprowadzenie gier kasynowych na żywo, spowodowały poprawę odbioru graczy we wspomnianych grach, ponieważ gracze wolą widzieć krupiera „twarzą w twarz” niż grę komputerową.
Mimo to urządzenia mobilne nadal stanowią najbardziej znaczący wkład do gier iGaming, ponieważ ponad 60 procent segmentu przechodzi przez te urządzenia. Właśnie dlatego operatorzy zwrócili uwagę na rozwój dobrego doświadczenia użytkownika mobilnego, aby wykorzystać jego zalety.
Oprócz tego, osiągi zakładów sportowych zostały zmaksymalizowane dzięki technologii mobilnej, a pojawienie się zakładów na żywo sprawiło, że dobrze prosperujący segment osiągnął największy sukces w całej branży.
Dopóki technologia będzie się rozwijać, branża hazardowa będzie nadal wykorzystywać swoje możliwości, aby wrażenia z hazardu stały się bardziej atrakcyjne dla użytkowników na całym świecie.
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"