SKY TV ogranicza reklamy hazardu

Reklamy związane z hazardem są nadal gorącym tematem na całym świecie, a niektóre firmy już próbują dostosować swoje działania, aby rozwiązać ten problem.

Właśnie dlatego Sky TV ogłosiła, że ​​ograniczy liczbę reklam hazardu wyświetlanych w przerwach reklamowych, aby przeciwdziałać ich rosnącej liczbie obserwowanej w ostatnich miesiącach.

Stephen van Rooyen, brytyjski szef stacji telewizyjnej, ogłosił, że liczba reklam hazardowych jest „ogłuszająca i napastliwa” i wyjaśniła, że ​​zostaną one zredukowane (w tym podczas piłkarskiej transmisji na żywo) w celu ochrony „dzieci i osób bezbronnych przed tego typu oddziaływaniem”. Pochwalił też kampanię w lokalnej prasie Daily Mail, której celem była redukcja eksplozji reklam w tym segmencie. Przedstawiciel stwierdził, że ​​tylko jedna reklama dotycząca hazardu będzie wyświetlana w przerwie reklamowej.

„To wielki krok naprzód. Jest to odpowiedź na potrzeby naszych klientów i odpowiedź na kampanię Daily Mail, która miała na celu wybranie tej opcji „
– powiedział van Rooyen i stwierdził, że będzie to kosztować telewizję Sky TV dużą ilość utraconych przychodów z tego segmentu reklam, ale” to jest właściwa i proporcjonalna rzecz do zrobienia „.

„Nasi klienci martwią się nadmiernymi reklamami hazardowymi w telewizji a my rozumiemy ich obawy” – zapewnił.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *