Ostatnia aktualizacja: 13 lipca 2017
Ekstraklasa S.A. podpisała list intencyjny z Totalizatorem Sportowym w sprawie kontynuowania partnerstwa tytularnego.
Podpisanie listu intencyjnego oznacza, że teraz obie strony zajmą się dopracowaniem szczegółów nowej umowy. W jej ramach bez zmian pozostanie logotyp rozgrywek LOTTO Ekstraklasy. Będzie on wciąż widoczny m.in. na: koszulkach piłkarzy, bandach reklamowych na stadionach oraz na ściankach do wywiadów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie także prezentowane w transmisjach telewizyjnych z meczów i w produkcjach telewizyjnych oraz on-line.
[numblock num=”” style=”3″]Cieszymy się, że efekty, jakie daje promocja firm i marek poprzez rozgrywki ligowe zostały pozytywnie ocenione przez nowe władze Totalizatora Sportowego. Na wstępie rozmów o przedłużeniu współpracy, zbadaliśmy dokładnie aktualne potrzeby naszego partnera i wyciągnęliśmy odpowiednie wnioski. Dzięki temu nasza oferta spotkała się z pozytywnym przyjęciem. Efektem tego jest list intencyjny, jaki podpisujemy wspólnie z zarządem Totalizatora Sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z perspektywy przedłużenia tego partnerstwa na kolejny sezon i zrobimy wszystko, aby było ono korzystne zarówno dla partnera jak i dla 16 klubów występujących w naszych rozgrywkach – deklaruje Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. Dariusz Marzec.[/numblock]Dla Ekstraklasy S.A. Totalizator Sportowy pozostanie więc najważniejszym partnerem i sponsorem rozgrywek. Właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych spółek wspierających polski sport. Działa nieprzerwanie od ponad 60 lat. Dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych.
Ekstraklasa SA jest spółką akcyjną, założoną 14 czerwca 2005 roku w wyniku umowy pomiędzy PZPN, a klubami piłkarskimi uczestniczącymi w rozgrywkach pierwszej ligi, które były inicjatorem powołania ligi zawodowej. Akcjonariuszami spółki jest 16 klubów najwyższej klasy rozgrywkowej (każdy 5,8% akcji), posiadający ogółem 92,8% akcji spółki; pozostałymi 7,2% akcji dysponuje Polski Związek Piłki Nożnej. Spółka została powołana do zarządzania rozgrywkami, sprzedaży praw medialnych, sprzedaży scentralizowanych praw marketingowych.
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"