Ostatnia aktualizacja: 23 listopada 2018
Strefa Ochrony Konsumentów, która wzbudziła wielkie zainteresowanie na ICE London 2018, otrzymała nowy wysoki profil na kolejnej edycji targów.
Strefa, która będzie nieco większa w 2019 roku, została przeniesiona do obszaru wysokiego zainteresowania, przylegając do pawilonu Bingo i Akademii Totally Gaming Academy w Sali Południowej w ExCeL London. Ten ruch odzwierciedla ogromne znaczenie, jakie Odpowiedzialna Hazard odgrywa w kulturze wszystkich poważnych operatorów we wszystkich branżowych grach.
Ewa Bakun, dyrektor działu badań i zaangażowania w Clarion Gaming, powiedziała:
W połączeniu z ograniczeniami reklamowymi i zaawansowanymi technologiami, które pomagają w bardziej świadomym podejściu do ochrony konsumentów, Odpowiedzialny Hazard nadal będzie dominować w dyskusjach i debatach branżowych w 2019 r. Strefa ochrony konsumenta ICE London służy jako punkt odniesienia dla wszystkich zainteresowanych stron, w tym organów regulacyjnych, agencji, organizacji zajmujące się leczeniem i tych organizacji komercyjne, które wykorzystały moc nowych technologii do rozwijania przesłania odpowiedzialności społecznej.
Strefa Ochrony Konsumentów po raz kolejny będzie gościć najbardziej postępowe organizacje odpowiedzialnego hazardu i przedstawi plan prezentacji i dyskusji wokół najgorętszych tematów dnia, w tym śledzenie graczy, samo wykluczanie, najnowsze wynalazki, ochrona małoletnich graczy i reklama.
Clarion Gaming zaprasza organizacje komercyjne, które stawiają ochronę konsumenta w centrum swojej oferty, do wystawiania preferencyjnych stawek i korzystania z ekspozycji jako kluczowych zwolenników odpowiedzialnego hazardu i ochrony konsumentów.
W 2018 roku rekordowa liczba 3336 gości ze 153 jurysdykcji sprawiła, że podróż do ICE London odnotował 11- procentowy wzrost w stosunku do roku 2017 i był siódmym rokiem z rzędu wzrostu. Najnowsza edycja ICE London z 2019 roku została uznana za największą na rynku, obejmującą 45 500 m² powierzchni netto.
Aby poznać możliwości związane z wystawą i marką w strefie ochrony konsumentów, skontaktuj się z Joshua Wright pod adresem [email protected]
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."
"a czy Totalizator Sportowy nie łamie ustawy ??? Oczywiście , że tak . Wynika jasno z reklamy w TV , wakacje , szczęście nie ma końca i te kulki tzn. lecą w kulki z klientami , etc."