Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2020
Dwa kasyna internetowe działające na rynku regulowanym w Szwajcarii spotkały się ze skargami po tym, jak klienci zauważyli, że salda kont na cyfrowym dostawcy płatności spadają z dnia na dzień.
Uważa się, że problem dotknął około 1000 klientów Jackpots.ch i Casino777.ch, którzy korzystali z usługi finansowej SwissPost – PostFinance w celu finansowania swoich kont kasynowych.
Szwajcarskie media podały, że niektórzy klienci 8 czerwca odkryli, że ich saldo na PostFinance spadło nawet o dziesiątki tysięcy franków szwajcarskich.
Błąd wystąpił podczas aktualizacji oprogramowania na platformie dostawcy płatności
Wydaje się, że aktualizacja oprogramowania na platformie PostFinance w dniu 17 marca doprowadziła do zasilenia środków na konta kasynowe klientów bez obciążenia ich kont PostFinance.
Klienci, którzy nie śledzili na bieżąco swoich działań, dowiedzieli się o błędzie dopiero 8 czerwca, kiedy PostFinance skorygowało salda kont w celu rozliczenia przelewów w kasynie, co w niektórych przypadkach skutkowało ujemnymi saldami, które doprowadziły do zablokowania kont klientów.
Jackpots.ch i Casino777.ch należą do Stadtcasino Baden. Prezes Detlef Brose podkreślił, że błąd nie był winą operatora kasyn, ale powiedział, że zwrócą „wszystkie straty w grze związane z transferami dokonanymi ponad 30 dni temu”.
Szwajcaria do tej pory udzieliła siedmiu licencji na kasyna online, choć nie wszystkie zostały jeszcze uruchomione.
"test"
"tak to ten sam człowiek walka dalej trwa"
"Czy Kłos to stara firma PMG ?"
"pozdro dla KŁOSA z Karczewa"
"Broń gazowa 😂😂😂. W kazdym sklepie i art samoobrony można kupić bez zezwolenia. Ponadto nie wprowadzajcie w błąd czytających ponieważ nie można karać za posiadanie automatu nawet hazardowego"