Szwajcarskie kasyna online dotknięte awarią płatności

Hazard online
Bartosz 19/06/2020

Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2020

Dwa kasyna internetowe działające na rynku regulowanym w Szwajcarii spotkały się ze skargami po tym, jak klienci zauważyli, że salda kont na cyfrowym dostawcy płatności spadają z dnia na dzień.

Uważa się, że problem dotknął około 1000 klientów Jackpots.ch i Casino777.ch, którzy korzystali z usługi finansowej SwissPost – PostFinance w celu finansowania swoich kont kasynowych.

Szwajcarskie media podały, że niektórzy klienci 8 czerwca odkryli, że ich saldo na PostFinance spadło nawet o dziesiątki tysięcy franków szwajcarskich.

Błąd wystąpił podczas aktualizacji oprogramowania na platformie dostawcy płatności

Wydaje się, że aktualizacja oprogramowania na platformie PostFinance w dniu 17 marca doprowadziła do zasilenia środków na konta kasynowe klientów bez obciążenia ich kont PostFinance.

Klienci, którzy nie śledzili na bieżąco swoich działań, dowiedzieli się o błędzie dopiero 8 czerwca, kiedy PostFinance skorygowało salda kont w celu rozliczenia przelewów w kasynie, co w niektórych przypadkach skutkowało ujemnymi saldami, które doprowadziły do zablokowania kont klientów.

Jackpots.ch i Casino777.ch należą do Stadtcasino Baden. Prezes Detlef Brose podkreślił, że błąd nie był winą operatora kasyn, ale powiedział, że zwrócą „wszystkie straty w grze związane z transferami dokonanymi ponad 30 dni temu”.

Szwajcaria do tej pory udzieliła siedmiu licencji na kasyna online, choć nie wszystkie zostały jeszcze uruchomione.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL