Targi w Londynie ICE 2020: Nowości iGamingowe

Na najważniejszych targach branży gamingowej B2B ICE Totally Gaming 2020 Playtech przedstawił cztery założenia swojej strategii: cross-verticallity, marketplace, engagement oraz safer gambling.

W Londynie między 4 a 6 lutego trwało ICE 2020 – największe targi i konferencja dla sektora iGamingowego B2B, czyli usług kierowanych przez firmy do innych firm: operatorów kasyn online i tradycyjnych oraz bukmacherów. Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 35 tys. specjalistów z branży, jak również ponad 600 innowacyjnych usług, technologii, produktów i innych koncepcji.

Uczestnicy będą rozmawiać o kwestiach regulacyjnych, modelach działania kasyn, unowocześnianiu gier rozrywkowych, bezpieczeństwie i cyberbezpieczeństwie, marketingu branżowym oraz – po raz pierwszy w tegorocznej edycji – o możliwych synergiach między inwestorami z branży hotelarskiej a sektorem hazardowym.

Londyńskie wydarzenie stanowiło okazję dla firm do zaprezentowania swoich najnowszych produktów i wyznaczenia trendów na nadchodzący rok. Wśród liderów branży był także Playtech.

Cztery filary Playtech

Na ICE Totally Gaming Playtech przedstawił cztery nowe usługi dla operatorów kasyn i graczy rozwijane dzięki zastosowaniu zaawansowanych, innowacyjnych technologii.
Marketplace by Playtech, to innowacyjne rozwiązanie, które w modelu one-stop shop umożliwia operatorom bezpośredni dostęp do ponad 4000+ tytułów gier do uruchomienia na swojej platformie wymagającej jedynie minimalnej konfiguracji po stronie operatora, bez angażowania dostawcy.

Niezliczona ilość tytułów od ponad tuzina dostawców

W ramach Cross-Verticallity Playtech stawia na tworzenie tzw. „światów”, czyli kreowanie wspólnej estetyki i fabuły łączących wiele różnych rodzajów gier w ramach jednej konwencji. Dzięki temu gracz może przenieść się do np. do świata mitologii (seria Age of the Gods) i tam zagrać w gry z tej samej serii na różnych verticalach, casino, live, bingo czy inne.

Playtech Engagement Centre to usługa dostarczana za pośrednictwem systemu zarządzania IMS. Już dziś dostępne narzędzia Real-Time Clustering E360, Player Journey i Communication Tools umożliwiają podjęcie działań takich jak segmentacja w czasie rzeczywistym, budowanie schematów blokowych dla retencji gracza i komunikacji w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych. Unikalne narzędzia działające w czasie rzeczywistym, niedostępne na żadnej innej platformie omni-channel.

Bezpieczeństwo dzięki Playtech Protect

Playtech Protect to zbiór rozwiązań, które umożliwiają klientom dostosowanie się do przepisów i osiągnięcie, mimo surowszych warunków prawnych niż w innych branżach, zrównoważonego wzrostu.
W tym celu Playtech współpracuje z innymi wyspecjalizowanymi firmami, m.in. Futurespace – dostawcą usług analityki behawioralnej, pozwalającej na wykrywanie prób oszustw w czasie rzeczywistym. Z kolei partnerstwo z TruNarrative pozwala na ochronę graczy przed wyłudzeniami, a operatorów – przed próbami dokonania fraudów. Playtech posiada też technologiczne spółki zależne wspierające działania z zakresu bezpieczeństwa. Przykładem jest firma BetBuddy, która wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe – z jednej strony do ochrony kont użytkowników, a z drugiej do pełnej analizy zachowania graczy pod kątem lepszego dostosowania oferty do ich oczekiwań.

Szeroką gamę funkcjonalności Playtech zaoferował również w dedykowanym rozwiązaniu dla operatorów bukmacherskich za pośrednictwem nowej platformy Quantum Sports, który wzbogacił się o dwa kluczowe produkty m.in. zintegrowana platforma do grywalizacji „Level Up”, która jest nowym wymiarem budowania lojalności i nagradzania graczy. TeamBets to unikalny produkt pozwalający graczom obstawiać wyniki sportowe zespołu w stosunku do oczekiwań rynku przez cały sezon. Zakłady TeamBets są przedstawiane w postaci wykresu sezonowego w czasie rzeczywistym dla każdego zespołu, podobnego do indeksu lub akcji, który pomaga użytkownikom śledzić trendy i podejmować obliczone decyzje dotyczące kupna i sprzedaży zakładów.

Playtech na ICE 2020 pokazał, że w nadchodzących miesiącach i latach planuje działać dwutorowo. Operatorom proponuje najlepsze w swojej klasie narzędzia analityczne, dzięki którym będą mogli łatwo dostosowywać swą ofertę pod potrzeby użytkowników. Gracze z kolei, prócz szerokiego wyboru gier, docenią wysoki stopień personalizacji oferty i wygodę korzystania z niej na dowolnych urządzeniach. Jednym i drugim bezpieczeństwo zapewni Playtech Protect.

O Playtech
Playtech jest wiodącą w branży gier hazardowych firmą technologiczną założoną w 1999 roku, notowaną na giełdzie w Londynie. Dostarcza rozwiązania hazardowe klasy intelligence-driven, oprogramowanie rozrywkowe, usługi, gry oraz platformę technologiczną pośród najbardziej popularnych produktów branżowych, w tym kasyno, kasyno na żywo, zakłady wzajemne, sporty wirtualne, bingo i poker. Jest pionierem technologii omni-channel dzięki zintegrowanej platformie Playtech ONE. Playtech ONE dostarcza oparte na danych doświadczenie marketingowe, rozwiązanie single-wallet, CRM i narzędzia do odpowiedzialnej gry niezależnie od platformy, we wszystkich swoich produktowych, zarówna digital, jak i retail.
Firma Playtech współpracuje z wiodącymi firmami na regulowanych i nowo regulowanych rynkach oraz inwestuje w wiodące marki w celu dostarczania technologii gier hazardowych opartych na danych w całym łańcuchu retail oraz online i internetowych. Playtech dostarcza swoją technologię w oparciu o model B2B wiodącym w branży operatorom retail oraz online, naziemnym kasynom i podmiotom wspieranym przez rząd, takim jak loterie. Od grudnia 2018 roku w Polsce współpracuje z Totalizatorem Sportowym. Dzięki tej współpracy powstało Total Casino – pierwsze, legalne kasyno online, które nieustannie jest rozwijane.
Playtech zatrudnia łącznie około 5800 pracowników w 17 krajach i ma siedzibę na wyspie Man.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *