Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Loterie
Bartosz 20/06/2018

Ostatnia aktualizacja: 20 czerwca 2018

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 „Trzecia połowa”.

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, na czas trwających piłkarskich mistrzostw świata (mundial), czyli do 15 lipca br., zaplanował kampanię reklamującą piłkarskie zdrapki pod marką Lotto.

Kampania pod hasłem: „Zdrap! Kibicuj! Wygrywaj!”, będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, a także w punktach sprzedaży. Elementami kampanii są telewizyjne 8-sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane wokół miniserialu TVP2 „Trzecia połowa”. Planowany jest również product placement zdrapek w dwóch odcinkach tego serialu. Działania obejmą również 30-sekundowy spot radiowy w stacjach ogólnopolskich i lokalnych oraz reklamę prasową – kontekstowo w dziennikach i magazynach. Do punktów sprzedaży wyprodukowano plakaty i gadżety kibica.

Planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora Sportowego zajmuje się dom mediowy Starcom.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL