Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na badania marketingowe

Loterie
Iwo 26/06/2018

Ostatnia aktualizacja: 26 czerwca 2018

Totalizator Sportowy w rozpoczętym właśnie przetargu szuka instytutu, który będzie dla niego realizować badania marketingowe. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.

Badaniami objęte będą m.in. doświadczenie konsumenta (consumer experience) związane z grami liczbowymi, analiza rynku, potencjał produktów Totalizatora. Ich wyniki mają służyć np. wsparcia procesów taktycznych i strategicznych marek, do wyszukiwania insightów, do pozyskiwania wiedzy na temat kondycji poszczególnych gier, do rekomendacji dotyczących komunikacji marketingowej.

Na etapie przetargu Totalizator Sportowy nie określa liczby i rodzaju badań jakie na jej zlecenie będzie realizować wybrana agencja badawcza. Wskazuje przykłady badań, jakie przeprowadzono w 2017 roku. Były to m.in. badania komunikacji wybranych marek, testy konceptów, ilościowe i jakościowe oceny efektywności komunikacji i cykliczne badania mierzące podstawowe wskaźniki dla poszczególnych gier.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 9 lipca, jest wpłata 25 tys. zł wadium.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL