Totalizator Sportowy przedłuża współpracę z Energa Basket Ligą

Branżowy marketing Loterie
Bartosz 07/10/2019

Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022

Totalizator Sportowy sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, po raz kolejny przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki. To oznacza, że w sezonie 2019/2020 nadal będzie Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.

W obecnych rozgrywkach marka LOTTO będzie eksponowana na koszulkach sędziów, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo produkowanych przez PLK.

Polska koszykówka, w tym Energa Basket Liga, zyskuje coraz mocniejszą pozycję. Współpraca z Totalizatorem Sportowym w ostatnich latach przynosiła wymierne i widoczne korzyści dla obu stron. Kontynuacja współpracy cieszy mnie i mam nadzieję, że będzie równie owocna. Dzięki nowej umowie widać, że ciągle się rozwijamy, a najbliższe rozgrywki zapowiadają się niezwykle ciekawie. Wraz z marką LOTTO będziemy mogli przeżywać ogromne koszykarskie emocje – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

To kolejny rok, kiedy będziemy współpracować z Polską Ligą Koszykówki. Totalizator Sportowy już kilka lat temu dostrzegł potencjał polskiej koszykówki. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tak mocno wzrósł jej poziom sportowo-marketingowy. W sporcie ważna jest intuicja – to był doskonały wybór. Życzymy kibicom kumulacji koszykarskich emocji w nadchodzącym sezonie! – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.

Marka LOTTO od wielu lat jest doskonale widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2018 r. w Warszawie, podczas którego odbył się także LOTTO Konkurs Wsadów.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL