Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020
Totalizator Sportowy uruchomił postępowanie ofertowe na wybór firmy audytorskiej. Wkrótce mija termin składania ofert.
Totalizator Sportowy zamierza zlecić na okres 21 miesięcy usługę oceny kampanii reklamowych tego podmiotu pod kątem ich realizacji przez dom mediowy.
Firma, która wygra przetarg będzie odpowiedzialna za analizę i ocenę media planów oraz ich całościowej zgodności ze strategią marketingową.
Zleceniobiorca będzie miał również sprawdzać parametry poszczególnych kampanii pod kątem GRP, CPP, zasięgu oraz rozliczać kampanie i wyliczać wynagrodzenie bonusowe dla domu mediowego.
Termin składania ofert wyznaczono na 5 lipca bieżącego roku. Podobną umowę TS podpisał wiosną 2018 roku z Media Strategy. Obsługą kampanii reklamowych firmy zajmuje się Starcom.
Źródło: Totalizator Sportowy
"Poniedziałek 08.04.2024 nr 7,15,24,41,42 wtorek 09.04,2024 nr losowania 7,15,23,41,42 co to k...a ma być? Komuś coś gdzieś z rodziny nie wyszło?"
"Do Afryka. Bardzo dobrze powiedziane. Niech zmienią ustawę a nie co chwila inna interpretacja. Przepis należy traktować wprost a nie cwaniactwem jak to sądy robią."
"To może najwyższa pora zmienić zapisy UoGH zamiast wymyślać coraz to nowsze definicje losowości jak „perspektywa gracza” i sposoby żeby podpiąć na siłę logikę pod hazard. Dodatkowo zaprzestać zatrzymywanie urządzeń bez elementu losowego w kodzie źródłowym, jak również ludzi je stawiających do czasu zmiany Ustawy."
"Mieszają zwykle hazardówki z Finderami. Ostatnio rzuciło mi się w oczy że Findery mają opinie Polskiej Akademii Nauk o tym że deterministyczne nie ma nic wspólnego z losowością. I tu trzeba zgodzić się z tym, deterministyka nie ma nic wspólnego z losem. Charakter losowy tj. art2 ust 5 UoGH nie ma nic wspólnego z programem w którym są nagrody rzeczowe czy pieniężne. Finder czy inne tego typu wynalazki oparte na algorytmie deterministycznym należy oceniać czy czasami nie spełniają przesłanek z art. 2 ust 3 UoGH"
"Ciekawe co sobie tam nakleili na tych kartkach:)"