Totalizator Sportowy zleca audyt

Loterie
Bartosz 27/06/2018

Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020

Totalizator Sportowy uruchomił postępowanie ofertowe na wybór firmy audytorskiej. Wkrótce mija termin składania ofert.

Totalizator Sportowy zamierza zlecić na okres 21 miesięcy usługę oceny kampanii reklamowych tego podmiotu pod kątem ich realizacji przez dom mediowy.

Firma, która wygra przetarg będzie odpowiedzialna za analizę i ocenę media planów oraz ich całościowej zgodności ze strategią marketingową.

Zleceniobiorca będzie miał również sprawdzać parametry poszczególnych kampanii pod kątem GRP, CPP, zasięgu oraz rozliczać kampanie i wyliczać wynagrodzenie bonusowe dla domu mediowego.

Termin składania ofert wyznaczono na 5 lipca bieżącego roku. Podobną umowę TS podpisał wiosną 2018 roku z Media Strategy. Obsługą kampanii reklamowych firmy zajmuje się Starcom.

Źródło: Totalizator Sportowy

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL